De foto's zijn een stuk beter dan mijn spookfoto's

Denk aan je voeten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je hebt hem lekker aan het lopen.
licorne schreef:Nou, ik vind 't er best lekker ontspannen uitzien, ik rij zelf op allerlei niveau's wedstrijden en zie een fijne manegecombinatie nog steeds véél liever dan dat spastische in de krul trekken van zogenaamde dressuurruiters! Daar maak ik weleens heftige discussies mee los, want het is toch geen "echt paardrijden" op een manege. En dat vind ik dus flauwekul! Als jij GOED op een manegepaard kunt rijden en een ontspannen combinatie vormt, dan kun je best wel wat.
Keep going, dingetjes over houding etc. zijn al gezegd, maar het belangrijkste is dat BEIDEN plezier hebben op het plaatje, en dat mis ik zo vaak, dus raak DAT alsjeblieft niet kwijt als je ooit meer ambities krijgt....
Ik probeer hem idd zo ontspannen mogelijk laten lopen, omdat hij vaak last heeft van zn rug(bij voltes bijvoorbeeld, daarom bokt ook wel eens in galop e.d). Plezier hebben we zeker, we zijn veel vooruit gegaan laatste tijd. Schouder binnenwaarts lukt al beter, en de keertwendingen beginnen ook beter te worden. Als hij in de les dan ook fijn loopt, zit ik daarna écht lekker in mn vel, en loop ik de hele avond nog te genieten van hoe goed het ging
nog een beetje naar beneden.Ir111 schreef:Commetaar op je handen en voeten is al gezegd. Probeer nog meer vooruit te kijken. Je zit keurig recht maar 'gluurt'nog een beetje naar beneden.
Leuke relaxte combi! Veel plezier nog.
Net als constant elke pas drijven in stap zegmaar, is gewoon automatisme geworden maar krijg het er níet meer uit!