Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tessyke schreef:Barmat schreef:Ha! Daar is knappe kerel Wessel
Het was leuk om eens met zo'n lief, braaf en prachtig dier te werkenWessel is echt een scheet in de omgang, totaal niet wat je verwacht bij een hengst, echt een heerlijk karakter
hihi moet je er eens gaan opzitten
maar hij is idd in omgan super lief voor een hengst
mijn hengstje van 1.10m is gevaarlijk tegenover wesseltje
Arm kind
ikke20 schreef:ziet er goed uit let alleen wel op het bit. op sommige foto's wordt dat erg ver door zn mondje getrokken. (of lijkt zo)
Dat kwam omdat er op die kant wat verzet kwam omdat Wessel het gewoon moeilijker vindt, die kant. Voor de rest valt het wel mee hoor, ik ben geen tandenflosser
Barmat schreef:Ha ha ha, ja, ik heb het verhaal gehoordArm kind
![]()
Ik bedoelde ook in de omgang ja... voor de rest geloof ik ook wat gebeurd is, erg naar maar ja, wellicht dat het in de toekomst beter gaat?

tessyke schreef:Barmat schreef:Ha ha ha, ja, ik heb het verhaal gehoordArm kind
![]()
Ik bedoelde ook in de omgang ja... voor de rest geloof ik ook wat gebeurd is, erg naar maar ja, wellicht dat het in de toekomst beter gaat?
het rennen was zo erg niet, de bochtjes zijn me altijd fataal
maar alles zal wel loslopen met die mooie jongen

echt mijn vriendje,het is ook ongelooflijk dat hij zo in de stress gaat als je erop wil gaan zitten,want in omgang is hij echt te braaf...
,mss is dat nog wel een optie.. 

Dit ziet er al een stuk fijner uit! Wessel loopt met veel meer ruimte in zijn hals, en is een stuk minder gespannen!
wat een mooie foto zeg, heel fijn beeld!
ach nu past hij bij je peesbeschermers :p 
, het bontje was al beige,de peesjes waren wel ooit wit 

Geen commentaar, ziet er weer super uit
kimmie261 schreef:joya,jawel ,ik heb daarna ook nog even met de lange lijnen gewerkt,maar ik moet gewoon zelf het gevoel meer krijgen.
dus meer oefenen en doen,maar dat is niet erg,is heel erg leuk om te doen
hoe heet die manier/of hoe werkt die manier??
, het bontje was al beige,de peesjes waren wel ooit wit
[quote]
horsefan08 schreef:wo,, mooie fries, ik heb alleen nog nooit zo iemand zien bijzettenhoe heet die manier/of hoe werkt die manier??