Ziet er netjes uit, goede manege ook, stallen zien er netjes en verzorgd uit, tuig is ook prima zo te zien, mooie manegepony & mooi dekje, staat 'm goed! Je hebt 'm netjes aan het lopen!
Wat leuk te zien dat de ponies er zo goed verzorgd uitzien en ook het harnachement is goed ! . Hier kan de manege waar TS x-Manon-x een keer reed een puntje aan zuigen ! viewtopic.php?f=10&t=805129&start=0&st=0&sk=t&sd=a Waren alle manegepaarden maar zo goed af !.
erg mooie pony je zou niet zeggen dat het een manege pony is! als je de fotos zo ziet lijkt het net of je gewoon op je eigen pony aan het rijden bent het ziet er erg netjes uit! TOP! je rijd op een goede manege zo te zien
het ziet er mooi uit! en hij kan echt mooi lopen. het is al gezegd maar je moet iets meer naar voren gaan zitten in je zadel. dan blijf je ook beter recht op.
Wauw, ziet er goed uit hoor! Zeker voor 'maar' een manege pony. En dat dekje is ook erg mooi, het naambordje dat aan z'n hoofdstel hangt kleurt er zelfs bij!
ik vindt het er erg leuk uitzien leuke combi!!! ik was net ook de topic van manon aan het lezen, en ik moet eerlijk zeggen dat dit er inderdaad stukken beter uit ziet, ga zo door
mijn complimenten voor die manege! Super vind die pony er echt goed uitzien! Ook mooi harnachement, keurige stallen Vind het rijden er ook verder goed uit zien ga zo door