3 jarige@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Re: 3 jarige@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 09:55

Ik mag ook hopen dat je de tip van Lisanne112 vergeet. Duidelijk een meisje met niet veel paardenverstand..........
Ik vind dat je een heel mooi paard hebt!

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 10:40

sifra01 schreef:
Ik mag ook hopen dat je de tip van Lisanne112 vergeet. Duidelijk een meisje met niet veel paardenverstand..........
Ik vind dat je een heel mooi paard hebt!

Nee ik ga hiet totaal niet naar luisteren ze is 13 jaar en ik ga niet me paard zo verpesten...

dankje dat je me paard leuk vind,.

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 14:13

hoe vaak zou ik hem moeten rijden in een week ik doe het nu zo 2 dagen werken 1 dag vrij..

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 21:39

verder niemand meer??

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:51

Jawel Knipoog . Ik vind dat je een leuk paardje hebt. De laatste foto is erg mooi Lachen ! Het ziet er niet op alle foto's ontspannen uit, maar het zal voor hem ook erg wennen zijn, hopelijk heb je hem binnenkort wel lekker ontspannen. Heb je al goede instructie? Lijkt me ook erg verstandig Knipoog .

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 21:56

jah 1 keer per week heb ik les hij was ook niet egt ontspanen er waaren ponny´s die aal de crossen en speelen waaren

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:47

heej leuk paardje! hij loopt super!! hier heb ik geen 3 maanden over gedaan met mijn paard veel langer!! ik heb het probleem ook gehad overstap van spring- naar dressuurzadel.. maar ik moet zeggen ik vind mn dressuurzadel nu wel echt super fijn hihi!! moest wennen aan de grip die ik nu niet meer had met mn knieen! maar ja nog vel succes met je paardje!!!!

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 09:44

Dankje

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 09:54

hoi,
mooi paard hoor!
ik heb eens van een (goede!) zadelmaker gehoord dat een bontje onder het zadel geen nut heeft als je er nog een shabrak onder legt,
dus het moest gewoon op de rug liggen het bontje, zonder iets ertussen.
ik denk dat het werken aan je 'nieuwe' zit (dressuur) wel komt naarmate je paard langer onder het zadel is, dan heb je ook meer tijd tijdens het rijden om op je zit te letten (kan me voorstellen dat je nu nog veel op het paard zelf moet letten) en je went dan denk ik ook wel steeds meer aan zijn beweging en het zadel.
misschien handig om dan vaak langs een spiegel te rijden, dan kan je het zien, en steeds zelf corrigeren.

is het je eigen paard?
omdat je schreef dat je eigenlijk springruiter bent?

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 10:10

Marigold schreef:
hoi,
mooi paard hoor!
ik heb eens van een (goede!) zadelmaker gehoord dat een bontje onder het zadel geen nut heeft als je er nog een shabrak onder legt,
dus het moest gewoon op de rug liggen het bontje, zonder iets ertussen.
ik denk dat het werken aan je 'nieuwe' zit (dressuur) wel komt naarmate je paard langer onder het zadel is, dan heb je ook meer tijd tijdens het rijden om op je zit te letten (kan me voorstellen dat je nu nog veel op het paard zelf moet letten) en je went dan denk ik ook wel steeds meer aan zijn beweging en het zadel.
misschien handig om dan vaak langs een spiegel te rijden, dan kan je het zien, en steeds zelf corrigeren.

is het je eigen paard?
omdat je schreef dat je eigenlijk springruiter bent?

hey van dat bontje ik zat er gister nog aan te denken `heeft het wel nut` maar ik vind het ook nog wel leuk staan.

en jah het is me eigenpaard ik heb altijd sping paarden gehat hij is ook een springer maar nog heel jong ik hat altijd paarden van een jaar of 7 waar mee je gelijk mee kon springen, een tijdje terug wilde ik het anders doen ik wilde een jong beest die je zelf alles moest aan leeren zo gezecht zo gedaan eigenlijk..

maar dit paard word waarscheinlijk een goed cros paard, maar ik ga natuurlijk ook dressuuren dat is de basis... Haha!

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 14:15

heb net gereeden in die regen .. pffff ondanks de regen gin het super

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:05

Verder niemand meer???

Zalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:30

Superknap beestje! Je doet het mooi rustig aan met hem, rond enz. komt vanzelf wel, hij heeft genoeg capaciteiten in zich om leuk in de sport te gaan lopen heb ik t idee en ik denk dat ie van zichzelf naar je toe zal komen.
Heb gee tips voor je om rechtop te zitten, alleen een toeziend oog die je er telkens op wijst rechtop te zitten, hier wordt je op een begeven moment zat van en begin je er zelf ook aan te denken. Gewoon goede instructie kan ook erg goed helpen.
Veel succes met het beestje verder! Wat is de afstamming?

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 21:16

dank je wel Zalvador zijn vader is saumur en zijn ma is naomi greenfield dit is verkocht als spring paard naar zweeden.

verder is hij voor meer dan 50% engels volbloed..
een paar met X en XX en III

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:23

die laatste in de bloemen is erg mooi! heb je nooit dat je zonnebril afzakt?

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:28

ziet er al zeer netjes uit als je hem nog maar drie maanden onder het zadel hebt..goed hoor!
voor het rechtoip zitten probeer iets schuin naar boven te kijken en schouders aantrekken,borst naar voren en je navel intrekken..gewoon veel oefenen, laat iemand je er op wijzen als je aan het rijden bent..en dit echt vaak tegen je zeggen..

Paperclip3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:37

lisanne112 schreef:
weet je wat heel handig is bij het beleren doe het zadel op en doe aan het hoofdstel elastiek en dan bij de singel vast maken daar gaan ze mooi rond van en al ga je er dan op zitten geven ze al bijna helemaal na het is een tip kijk maar of je het kan gebruiken maar leuke pony hoor en mooi shabrak !!

groetjes lisanne

o mijn god, hier word je toch boos om zo banketstaaf tegenover een paard het heeft totaal geen nut! ik hoop dat zei nog nooit een paardje beleerd heeft! Bloos! .. verder ik vind dat je een leuk paardje hebt en er goed mee bezig bent! succes verder Pling

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:38

prachtig dier om te zien, heel veel succes nog met m Knipoog

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 17:23

bedankt...

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 20:49

Al je komt kijken zo het leuk zijn om een berichtje achter te laaten..

Dee_Dee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:51

hee hoe is ie? ziet wel goed uit toch...?
leuk om effe je paardje te zien op de computer in plaats van op je gsm... hahaa groetjes denise.

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 17:36

ziet er beter uit he??

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 09:15

Ik hb gister gereeden en hij kwam in de draf ook naar beneeden ( op ontspaning) zing super goed..

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 12:57

Leuk paardje! Alleen heb ik het idee (zie foto 5/6) dat je zadel erg hoog komt te liggen door het schapenvachtje! Ikzelf ben niet zo van die vachten, heb altijd het idee dat je je goed passend zadel ermee niet zo mooi meer laat passen (snap je de zin haha)

Maar het is een erg knappe kerel zeg!!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:56

sam_amore schreef:
Al je komt kijken zo het leuk zijn om een berichtje achter te laaten..

Wat zit je nu te zeuren om berichten? Koe 3 kwart vand e mensen zal dan juist niet reageren.

Verder een leuk paard in de bloemenwei hoor.