Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sifra01 schreef:Ik mag ook hopen dat je de tip van Lisanne112 vergeet. Duidelijk een meisje met niet veel paardenverstand..........
Ik vind dat je een heel mooi paard hebt!
. Ik vind dat je een leuk paardje hebt. De laatste foto is erg mooi
! Het ziet er niet op alle foto's ontspannen uit, maar het zal voor hem ook erg wennen zijn, hopelijk heb je hem binnenkort wel lekker ontspannen. Heb je al goede instructie? Lijkt me ook erg verstandig
. Marigold schreef:hoi,
mooi paard hoor!
ik heb eens van een (goede!) zadelmaker gehoord dat een bontje onder het zadel geen nut heeft als je er nog een shabrak onder legt,
dus het moest gewoon op de rug liggen het bontje, zonder iets ertussen.
ik denk dat het werken aan je 'nieuwe' zit (dressuur) wel komt naarmate je paard langer onder het zadel is, dan heb je ook meer tijd tijdens het rijden om op je zit te letten (kan me voorstellen dat je nu nog veel op het paard zelf moet letten) en je went dan denk ik ook wel steeds meer aan zijn beweging en het zadel.
misschien handig om dan vaak langs een spiegel te rijden, dan kan je het zien, en steeds zelf corrigeren.
is het je eigen paard?
omdat je schreef dat je eigenlijk springruiter bent?

lisanne112 schreef:weet je wat heel handig is bij het beleren doe het zadel op en doe aan het hoofdstel elastiek en dan bij de singel vast maken daar gaan ze mooi rond van en al ga je er dan op zitten geven ze al bijna helemaal na het is een tip kijk maar of je het kan gebruiken maar leuke pony hoor en mooi shabrak !!
groetjes lisanne
het heeft totaal geen nut! ik hoop dat zei nog nooit een paardje beleerd heeft!
.. verder ik vind dat je een leuk paardje hebt en er goed mee bezig bent! succes verder
sam_amore schreef:Al je komt kijken zo het leuk zijn om een berichtje achter te laaten..
3 kwart vand e mensen zal dan juist niet reageren.