SANEX schreef:Jol wordt steeds mooier en gespierder
Maar wat me eigenlijk altijd opvalt op je rijfoto's is dat het er gehaast en hangerig uit ziet. Ik zeg het eigenlijk nooit maar zag nu in korte tijd 2 topics waarin me dat opvalt. Het ziet eruit alsof je niet meegeeft en hij dus vol op je handen hangt, hij loopt wel vwnw, maar niet ontspannen in mijn ogen. Je handen zien er vrij streng en strak uit waardoor het lijkt alsof Jol in je handen hangt en niet de vrije nageeflijkheid zelf opzoekt. Hij heeft ook een 'valse bobbel' achter zn kaak, daar zit een dikke lijn die daar niet hoort te zitten, die hoort aan de bovenlijn van de hals te zitten als een paard op de juiste manier nageeflijk loopt.
Verder ziet het er goed en dragend uit, maar probeer je handen meer te ontspannen en probeer Jolly zélf de nageeflijkheid op te laten zoeken i.p.v op jou handen te steunen. Dan krijgt hij die valse knik ook niet meer en ziet het er veel soepeler uit.
Jol wil idd zo nu en dan gaan hangen, dit zijn natuurlijk ook maar momenten, dat was gister in de les ook een 'probleem'. Maarja komt vanzelf wel weer goed. Ik heb niet voor niks les.
Hij had gister wat moeite met zijn aanleuning, en dat is ook op de foto's terug te zien. Daaruit voort komt ook het 'hangen'.
Jol heeft idd een 'bobbel' achter zijn kaak, maar hij heeft ook een dikke bovenlijn op zijn hals. Jol wordt gewoon op een correcte manier nageefelijk gereden. Dus kan ik er ook weinig aan doen.
Mijn binnenhand was zo nu en dan gister idd streng, dit kwam omdat hij vast zat. Dus moest ik hem iets strenger doorvragen en weer loslaten, en op het strenge moment zijn dan de foto's gemaakt.
In de galop heb ik idd nog een té strenge hand ja, daar wordt aan gewerkt.
De punten die jij allemaal geeft, daar wordt allemaal aan gewerkt. We doen ons best.
Iedereen bedankt verder.

fan~!

,