PolleMaster schreef:Leuk paardje !! Lekker veel 'body'!!
Wat voor een is ze ?? En echt goed voor zo kort onder t zadel !
Het is een wielkopolski een poolse warmbloed..
Ik heb haar gekocht op het karakter, omdat ze zo lief en betrouwbaar zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PolleMaster schreef:Leuk paardje !! Lekker veel 'body'!!
Wat voor een is ze ?? En echt goed voor zo kort onder t zadel !

ehm ze loopt uit haar eigen aan de teugel
doe er weinig aan en hakken uitdrukken ik weet het
1 been kan ik het niet meer mee maar ik moet er inderdaad meer om denken.. word weer tijd voor prive les

( het kan dus ook momentopname zijn)

Bonnie_Theun schreef:leuk paardje. Wat voor ras is ze???
Ze lijkt veel groter dan dat ze werkelijk is.
Idd, je hakken goed uitdrukken, beugels misschien een gaatje langer en je schouders mooi terug
Succes!!

Lindy1982 schreef:hahaha roze sja ben een setjes freak en ja wil alle kleuren hebben..
Vanavond ga ik weer rijden en zal ik op de punten letten en zal ik vragen of lau weer foto's wil maken en dan zal ik ze weer plaatsen kijken of het beter is

deze foto's zijn gemaakt door een 10 jarig meisje 

een canon eos 350 d maar de helft kan je weg gooien die zijn wazig 

Het commentaar wat ik kwijt wilde is eigenlijk al gezegd, vooral bij een jonge pony is het belangrijk dat je je handen goed kunt meegeven en op sommige foto's haal je ze te ver naar achter en zet je ze soms wat vast lijkt het. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om het niet te doen, maar probeer er toch aan te werken. En je hakken uitdrukken.
Ik vind je schoenen trouwens ook wat ''lomp'' om mee paard te rijden, maar als ze goed in de beugel passen/veilig zijn/jij ze fijn vindt, heb ik niets gezegd.

)