Chocotof schreef:Waarom je met een menbit rijd snap ik ook niet..
Verder boven de sprong meer 'staan' in je beugels
je ligt nu heel erg op de hals wat me niet prettig lijkt.
Staat hierboven uitgelegd...en ik was inderdaad vergeten mijn beugels korter te maken, zal er volgende keer aan denkenMistralle schreef:Ik vraag me ook af, waarom ga je springen als je pony dressuurmatig niet voor elkaar hebt/krijgt? Kreeg je je pony wel goed terug naar de sprong, kon je hem corrigeren zo nodig? Denk het niet als het dressuurmatig niet ging, ik vind dit niet echt slim meid.
Zoals al eerder gezegd, stap draf galop, en figuren zit goed, maar dressuur zoals wijken e.d zit er niet in met dit paard, omdat ze het echt niet leuk vind. Ik kan dit paard met springen voor de hindernis beter terug rijden en corrigeren dan met gewoon rijden.shavira schreef:Ik heb het topic ook even gevolgd. Het zijn leuke foto's,ben benieuwd naar het topic wanneer het paard een hoop kilootjes kwijt zal zijn
Ik vind wel dat er fel gereageerd wordt naar Stef toe...Ze geeft zelf ook al aan dat er op een hele normale manier gereageerd wordt. En ik ben het met haar eens dat wanneer je geen nuttige reacties wilt je beter niets kunt plaatsen in HAW.
Het topic is niet van de topic starter maar van mij, maar omdat we samen hier zaten en op haar naam ingelogd waren staat het dus op haar naam. Verder vind ik dat ik normaal reageer, ze vraagt waarom ik met de stang rijd en ik geef verantwoording. Maar ondanks de tips ben ik neit van plan met een ander bit te rijden, omdat dit momenteel voor mij beter werkt. Dit is een tijdelijke oplossing en misschien wil ik over een tijdje weer met trens proberen.
CAuvraySky schreef:Ze zegt toch dat ze de basis wel kan? Voor mij is stap, draf, galop en enkele figuren toch wel de basis van dressuur voor een recreatieruiter.

Verder vind ik dat je een heel leuk dier onder je kont hebt, nog wat afslanken en ze is echt prachtig!
Dank je
Ik rijd met een ander paard wedstrijden maar wegens het karakter van dit paard is recreatief rijden gewoon voldoende.
Volgend topic, andere titel denk ik