milo schreef:wow, geweldige pony!! ik ben gek van zwarte welsh cobs
ik vind het er netjes uitzien. als ze haar rug zo wegdrukt, probeer haar dan wat lager en dieper in te stellen. tegelijkertijd maak je voltes die je steeds afwisselt ( links, rechts etc) waardoor hij zijn rug steeds moet verbuigen. helpt bij mij wel heel goed, want wegdrukken kunnen ze heel goed, vooral met die lekkere nekkies
Dat wegdrukken is meer van de spanning ("Oh kijk, er gebeurd iets. Kom, we gaan stuiteren
") dan dat ze het echt doet omdat ze neit beter weet. Ik heb haar een tijd heel laag gereden, ben haar nu juist iets meer omhoog aan het rijden omdat ze teveel gaat hangen en sloffen naar mijn zin. Volted e.d heb ik altijd al veel gedaan, ze had altijd veel moeite met stelling en buiging maar dat gaat prima nu 
@VeerenAshley: ze heeft papieren, volle naam is Sunflower's Samira maar ik zou echt niet weten wie de ouders zijn. Is misschien leuk om te weten, maar heb er niet echt behoefte aan verder

Jammer voor haar, want dat vind ze écht geweldig! Ik denk dat ik de bui op het moment alleen maar uit kan zitten, het is ook maar in 1 hoek dat ze heel de tijd zo paniekerig gaat doen - de rest loopt ze super