Sylvana dressuur. We gaan vooruit!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelkous

Re: Sylvana dressuur. We gaan vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 13:42

Dank je wel Leonie!! Ja Das echt ontzettend lief van je!
Nogmaals, enorm bedankt voor de geweldige foto's! Ik ben er ongeloofelijk blij mee! Haha! En ik kan haast ni wachten tot we nog eens van jou gezelschap mogen genieten Knipoog

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:37

Super foto's!
Jullie gaan echt elke keer weer vooruit. Ja Je weet waaraan je moet werken, dus gaat helemala goed komen als jullie regelmatig wedstrijden gaan rijden. Dat was toch de bedoeling hé? Lachen

twosteps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:19

het ziet er wel goed uit maar dnek er aan je polsen in het verlengde van je onder arm houden

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 12:53

Sylleke schreef:
Super foto's!
Jullie gaan echt elke keer weer vooruit. Ja Je weet waaraan je moet werken, dus gaat helemala goed komen als jullie regelmatig wedstrijden gaan rijden. Dat was toch de bedoeling hé? Lachen

Dank je Syl Haha! Ja, idd, en dat is de uitdaging he, eraan proberen te werken, en zo hopelijk beetje bij beetje beter worden.. Bloos Knipoog
Wedstrijden rijden is de bedoeling, maar het probleem blijft een beetje vervoer.. Maar deze winter staan normaal gezien de 5 dressuurwedstrijden op St-Hubert (Chevauchée) op de planning, en alleszins regelmatig een oefenparcours op Jump On of Hazebroek of ergens anders. Lachen

Nog reacties?

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:57

ik vind het niet zoeen heel fijn beeld geven eerlijk gezegd. Jij zit er ten eerste erg krampachtig op ik zie geen ontspanning bij jullie beiden. Verder werk je veel t eveel terug met je hand op sommige foto's lijkt net of je aan de teugels hangt. Ook werk je erg sterk in met je binnenhand.. Ik zou dus eerst je paard veel meer voorwaarts en van je af rijden en op die manier het voorwaarts neerwaarts creeren en dus de ontspanning.. hoop dat je hier wat aan hebt.. Het kan natuurlijk ook dat ik het mis heb en het alleen zo lijkt op de foto's.. Succes