Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik had het nog goed ook
. Erg veel plezier met haar want het ziet er super uit.

ze ziet er fantastisch überschitterend uit 
dus ik hou het maar bij: klein 
Maar ik vind dat je er netjes op zit hoor! 

frenia schreef:Nu ben ik wel benieuwd: wat had Kato dan aan dr benen: wrattenmok? Wat is dat?

, normaal gesproken houd ik niet zo van stevige rassen maar deze is wel echt heel erg gaaf! Maar wat is de reden dat je met dit bit rijd in plaats van met een gewoon trensje? Wordt ze erg sterk? Ik vind haar echt geweldig
.
Voor buiten heeft ze wel de werking van de stang nodig, mevrouw denkt nog steeds dat ze groter is als vrachtwagens en heeft niet het geduld te wachten voor het rode licht..
Met het watertrensje denderde ze gewoon door, met de stang probeert ze het niet eens.. Heeft dus een beetje preventieve werking, net als het zweepje. Ze loopt niet zonder, maar als je hem bij je hebt, hoef je hem eigenlijk niet eens te gebruiken
Raar paard
Teuntje111 schreef:De reden dat ik haar met dit bit rijd is dat ze iebel werd van een watertrens.. Ben normaal echt niet van de stangen, maar het ligt haar fijner in de mond.. En dubbelgebroken bitten maat 18 zijn er niet echt in Nederland.. Staat nog wel op mijn verlanglijstjeVoor buiten heeft ze wel de werking van de stang nodig, mevrouw denkt nog steeds dat ze groter is als vrachtwagens en heeft niet het geduld te wachten voor het rode licht..
Met het watertrensje denderde ze gewoon door, met de stang probeert ze het niet eens.. Heeft dus een beetje preventieve werking, net als het zweepje. Ze loopt niet zonder, maar als je hem bij je hebt, hoef je hem eigenlijk niet eens te gebruiken
Raar paard

paard! Super ook die naam
in het weiland rijden is inderdaad erg lekker met het zonnetje