Ziet er netjes uit hoor! Ik vind dat je er al heel netjes op zit, wie zit er nou wel 100% okidoki op dan? Succes zondag in Dalerveen!
(Goh, nog niemand heeft er iets van gezegd dat je geen cap op hebt
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) MiepprinZ schreef:He Lianne
Ziet er netjes uit hoor! Ik vind dat je er al heel netjes op zit, wie zit er nou wel 100% okidoki op dan? Succes zondag in Dalerveen!
(Goh, nog niemand heeft er iets van gezegd dat je geen cap op hebt)
de bouw, houding en manen, echt heel leuk om te zien!milo schreef:jeetje wat een leuke, mooie pony!! hij lijkt echt heel erg op Rambo, alleen dan in het bruinde bouw, houding en manen, echt heel leuk om te zien!
je zit netjes hoor, ziet er ontspannen en fijn uit!
Bibiche_ schreef:HARTSTIKKE VET PAARDJE!
Je peesbeschermers vind ik ook leuk!
je houding vind ik best mee vallen alleen vind ik dat je wat hol in je rug zit, dat zit ik ook maar dat komt omdat ik mijn stuitje gebroken heb ( LANG VERHAAL!! )
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ik vind jullie een heel leuk stelletje en ik zou niet denken dat hij 20 is;)
x
ps. nu ik zo nog een keer kijkt lijkt het alsof je je handen een beetje dubbelvouwt naar voren, komt waarschijnlijk door het verzamelen! stoor me dr niet aan, maar ik denk ik zeg het even
vooral de laatste foto! ,, ik denk ook dat het door het verzamelen komt. daar probeerde ik hem helemaal bij elkaar te rijden..
is wel best mooi gelukt vind ik zelf..!

En de peesjes zijn ook stoer zeg 
)
(avatar)

MiepprinZ schreef:Hoe is het gegaan vandaag?
het duurde heel erg lang voordat ik een keer de ring in mocht.. cees had super last van vliegen,, en hij was er al een beetje flauw van..
. Ik moest vriendin voorlezen in de m1 en l2. In de l2 had ze de zelfde jury als jij. Ik vond dat er erg streng gejureerd uuhh hoe schrijf je dat ?? werd.
. Foto's zijn ook leuk
Lisa_vD schreef:Heeyy.
Ik had je gister nog zien rijden. Ik moest vriendin voorlezen in de m1 en l2. In de l2 had ze de zelfde jury als jij. Ik vond dat er erg streng gejureerd uuhh hoe schrijf je dat ?? werd.
Maar het zag er wel goed uit hoor bij jou. Foto's zijn ook leuk
Citaat:nouwja ! volgende week oosterhesselen .. (zuidenveld concour..) heb je zelf ook nog gereden?
nouwja hèèl misschien totdan..! hihi* xD
thanks!
hahah! Je zit heel netjes!
dus echt stijf .. haha tuurlijk blijf ik ademen..
anders had ik hier nu niet meer gezeten hoor..! xD