Desprit d'Escuro [BWP] @ Work op veldje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jordy_

Re: Desprit d'Escuro [BWP] @ Work op veldje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:42

Heel mooi paardje Haha! Zelf geef je al commentaar over je houding.. Maar als ik jou was zou ik het paardje voor de mooiegheid iets meer oprichten . Maar het paardje is nog maar 4, dus dat komt allemaal wel.. Lachen Veel succes Haha!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 21:41

Dankje iedereen voor jullie reacties!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 07:36

Waaw Ali, wie had dat gedacht dat je na al die miserie haar alweer zo ontspannen aan het lopen zou hebben? ZOTJJEEEES! Knipoog
Ik heb de indruk dat jijzelf trouwens véél rustiger met je hand bent geworden ( positief bedoeld héé! Lachen geen aanval ofzo Haha! )
en dat heeft wss ook invloed op haar lopen, het ziet er echt goed uit!
Desprit is een knap ding en die anky staat haar super!

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 07:37

Commentaar wordt al gegeven
Heel veel suc6 later

PS wat een super mooi paardje Haha!

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 08:04

wat een leuk paardje.
Hij heeft ook een super kapsel (heb het bij mijn verzorgpaard ook z'n kammentje) Lovers Lovers Lovers

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 08:07

Leuke foto's ali, Desprit wordt mooier en mooier!
Ik vind haar op de foto's wel enorm op de voorhand vallen. Ze mag als jong paardje wel wat dieper lopen, maar probeer haar toch lekker actief voorwaarts te rijden, liefst met het neusje eruit. Wat je met zo'n jong paard kan doen, is beperkt. Schakelen kun je eventueel wel al een klein beetje doen om haar achterhand wat actiever te maken, maar pas op, doe dit niet te lang, want dit is best intensief. Gewoon in draf wat ophouden, als je voelt dat ze vertraagt én nageeft weer vooruit rijden, en overgangen vragen, in alle gangen schakelen, dus ietsje trager, ietsje vooruit enz...
En ivm je houding. Beeld je eens in dat je een 'kruis' hebt ( Vork ), en dat je die moet aanspannen tijdens het rijden. Zo komt je rug los en kan je je benen wat rustiger laten hangen ipv afsteken!
Succes!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 17:49

Echt super hard bedankt voor jullie reacties!

Miekje bedankt Lachen Jaa ik was ook verschoten dat het zo goed ging na een maand rust . Ze was echt enthiousiast Knipoog Dankje voort positieve commentaar Lachen

Yulan:
Dankje Lachen
De lesgever van zaterdag zei ook dat ik veel tempowisselingen moet rijden Knipoog Draf versneld, terug nemen en terug doorrijden enz enz Lachen Gisteren ging het in de les redelijk goed en liep ze al wat opgerichter en actiever Lachen ik was content en desprit deed goed haar best.

Dankje voor je commentaar *LOL*

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:54

Wat een leuk paard, jullie zijn een mooie combinatie, maar probeer er wel op te letten dat je constant aanleuning hebt, ik zie een aantal foto's waar een "boogje" in de teugels hangt. Zeker met een jong paard is dit iets om goed op te letten, die zoekt toch je hand op als het goed is (een ouder paard uiteraard ook Haha! )

LoveeSpittie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:00

Leuk paardje hoor, maar zoals al is gezegd lijkt het inderdaad dat hij veel op zn voorhand loopt.
Ook valt het me op dat je teugels best vaak los hangen en dat hij een beetje 'op z'n kop' loopt.
Verder erg mooi en veel succes nog Knipoog

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 08:41

@ Noppert: Mijn lesgever geeft deze opmerking ook vaak dus ik zal er echt op moeten letten Knipoog bedankt voor je berichtje
@Loveespittie: Zelfde als hier boven Lachen

nog mensen?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:47

Ziet er netjes uit, leuk paard ook Ja Maar op sommige foto's hangen een beetje. En in de galop duikt het paard wat naar beneden. Verder netjes en een prachtig paard Haha!!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 09:06

Ja inderdaad, met de galop heeft ze nog wat moeite... Vooral nu. Voordien ging haar galop echt veel beter ,maar met dat ze een maand heeft moeten rusten , moet ik nu alles terug opbouwen en haar galop is wel wat minder geworden door die rust. Maar met geduld komt die wel Knipoog
Dankje!