Vooruitgang? Gouden paardje aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

o0o_Jade_o0o

Re: Vooruitgang? Gouden paardje aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:38

Je bent inderdaad heel erg vooruitgegaan! Mooi paard ook!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:10

Afbeelding

Dierenbeul! Zn oor afknippen he Nors opkijken Clown

Hij is zeker mooi opgeknapt... Met een mooi hoofdstel in Bloos zal hij nogveel knapper zijn Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:04

Ik zat ook al naar dat oor te kijken. Haha! Vind dat het rijden er goed uit ziet hoor. Ja (mijn paard ''flappert'' trouwens wel eens met zijn oren alsof hij gaat opstijgen, zal er wel eens een foto van maken Clown )

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:25

Ziet er echt super goed uit, Kristel! En inderdaad, wat een vooruitgang! Je hebt hem echt goed aan het lopen, doe zo verder!

En dat oortje is inderdaad super grappig Lachen

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:54

Oh daar is mooie reus Nobelstar!

Wat een vooruitgang! Bij allebei...
Terecht dat je zo trots bent. Héééél netjes...

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 17:58

Acilon schreef:
haha kristel, je bent erg dankbaar vandaag Tong uitsteken

Haha, mijn pc blokkeerde hier en heeft blijkbaar bij het heropstarten hetzelfde bericht weer gepost Vork

Inderdaad, de contra's zijn ook gewone galop. Ik had die dag al 5 uur geprutst met foto's en toen ik eindelijk de mijne kon posten was ik er blijkbaar niet meer zo bij met mijn verstand Haha!

Avaluna: we zijn inderdaad veelzijdig bezig, daarnet nog springles genomen en een parcourtje van 1 meter rondgereden. Maar de instructeur heeft eerst wel moeten doordrammen om mijn basisgaloptempo omhoog te laten gaan. Tong uitsteken Ik moest even een deel van de dressuur vergeten zei hij Clown Morgen gaat hij wandelen + klein crossparcourtje. Als ik hem enkel dressuurmatig zou rijden, zou hij het snel beu zijn.

@Karin: nee hoor, mijn handen liggen inderdaad regelmatig te veel naar achter, omdat ik mijn teugels langer laat worden en dan dus mijn handen korter bij mijn lichaam tot mijn instructrice weer eens 'teugels korter' brult Haha!

Ik heb geen idee hoe dat oortje komt, maar het is wel een leuke insider. Ik heb namelijk een sheltie (hond) die nogal moeite heeft met haar tipoortjes te bewaren. Laatst (ze is ondertussen 18 maand) stond één van haar oortjes weer recht. Toen mijn moeder deze foto zag, zei ze dat ik nou ook niet moest overdrijven met die tipoortje dat zelfs mijn paard eraan moest geloven Haha!

In de winter ziet hij er trouwens maar iets donkerder uit, hij maakt amper wintervacht, lekker handig dus.

@Mistralle: we starten in de E (belgische proeven, klik op de E voor de proef), maar kunnen eigenlijk de A aan. Ik wou gewoon rustig starten omdat zijn achterwaarts gaan nog niet helemaal bevestigd is.

Haha, zijn hoofdstel is een heel goedkoop uit een uitverkoop. Ach, het is stevig materiaal en ik ga me er binnenkort eens een wedstrijdhoofdstel bijkopen denk ik. (Het is ook eigenlijk mijn paard niet, maar zijn eigenaar rijdt een keer of 4 per jaar, verder doe ik ermee wat ik wil)

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:47

Erg fijne foto's van Nobel, Kristel!
En in het echt ziet het er nóg beter uit Knipoog .