Ziet er netjes uit!
Even offtopic:
@ FOG: Ik rij/verzorg ook een manegepony (zie profiel/topic onderschrift voor foto's) en die kan ook changeren hoor!! Maar het ligt er maar net aan wat voor pony het is en hoe de ruiter rijdt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het knopje zat er op! Dus waren we aan het vrijrijden, en ik dacht: Waarom probeer ik het niet? 
roosjeradec schreef:Dankjewel weer voor de reacties
Even over het changement: We hadden in de les gevraagd of we iets nieuws konden leren. En dan leren we gewoon het principe zeg maar. Net als wijken, hebben we voor de lol geprobeerd, lukte niet echt, nouja, jammer dan. Net als bij changement. In de les geprobeerd: én hij deed hetHet knopje zat er op! Dus waren we aan het vrijrijden, en ik dacht: Waarom probeer ik het niet?
Dus vandaar...
We hadden zeker lol

WesseLady schreef:[Och, bij springen is het heel gebruikelijk om te laten changeren, en dan lopen ze echt niet allemaal ontspannen, los en goed op de achterhand. Dus wat is er mis mee dat ze dat probeert. Denk niet dat het de bedoeling is om een changement van het niveau Anky te rijden![]()
Vind foto 2 echt heel cool!!
Verder ziet het er leuk uit hoor, jullie hadden vast lol