Image (manegepony) @ work (ook zonder zadel)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marr_

Re: Image (manegepony) @ work (ook zonder zadel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:17

Wat een leuke manegepony zeg!
Ziet er netjes uit!

Even offtopic:
@ FOG: Ik rij/verzorg ook een manegepony (zie profiel/topic onderschrift voor foto's) en die kan ook changeren hoor!! Maar het ligt er maar net aan wat voor pony het is en hoe de ruiter rijdt Knipoog

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:19

Ziet er netjes uit! Leuke manegepony!

Even Offtopic:
@ FOG: Ik rij/verzorg ook een manegepony (zie profiel en topic onderschrift) en die kan ook best leuk changeren hoor!
Maar het ligt er maar net aan hoe de pony is en hoe de ruiter rijdt Knipoog

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 20:06

Dankjewel weer voor de reacties Lachen
Even over het changement: We hadden in de les gevraagd of we iets nieuws konden leren. En dan leren we gewoon het principe zeg maar. Net als wijken, hebben we voor de lol geprobeerd, lukte niet echt, nouja, jammer dan. Net als bij changement. In de les geprobeerd: én hij deed het Haha! Het knopje zat er op! Dus waren we aan het vrijrijden, en ik dacht: Waarom probeer ik het niet? Haha!
Dus vandaar...
We hadden zeker lol Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:56

roosjeradec schreef:
Dankjewel weer voor de reacties Lachen
Even over het changement: We hadden in de les gevraagd of we iets nieuws konden leren. En dan leren we gewoon het principe zeg maar. Net als wijken, hebben we voor de lol geprobeerd, lukte niet echt, nouja, jammer dan. Net als bij changement. In de les geprobeerd: én hij deed het Haha! Het knopje zat er op! Dus waren we aan het vrijrijden, en ik dacht: Waarom probeer ik het niet? Haha!
Dus vandaar...
We hadden zeker lol Knipoog

Ik vind het van je instructie dan niet verantwoord, waarom leert hij/zij je niet eerst de paarden nageeflijk te rijden? Zo worden bij ons de manegelessen ook gegeven... rechtrichten en nageeflijkheid is de basis, wanneer dat onder de knie is bij de ruiters wordt er pas gekeken naar hogere oefeningen. Dit vooral om de paarden niet te overbelasten... want een changement is niet niks Knipoog

WesseLady schreef:
[Och, bij springen is het heel gebruikelijk om te laten changeren, en dan lopen ze echt niet allemaal ontspannen, los en goed op de achterhand. Dus wat is er mis mee dat ze dat probeert. Denk niet dat het de bedoeling is om een changement van het niveau Anky te rijden Knipoog

Vind foto 2 echt heel cool!!
Verder ziet het er leuk uit hoor, jullie hadden vast lol Haha!

Bij springen is het ook gebruikelijk je paard op ontspanning te rijden, dressuur is ook voor het springen de basis! Als je paard niet kan ontspannen zal je ook in de springsport nooit horegop komen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:07

Ziet er leuk uit, volgens mij is het een mooie manege, ziet er allemaal keurig en verzorgd uit namelijk! Waar rijd je? Veel lol gehad zo te zien? Knipoog

@ Chantjuh; Niet elke manegepony ontspant zich zo makkelijk, elke keer hebben die pony's andere ruiters op zich, wat denken die pony's wel niet,, Tuurlijk is de ontspanning een van de basisdingen, maar manegepony's, sommige dóen dat gewoon niet! Wat je ook probeert. (Lekker offtopic)

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 21:59

Wel lekker offtopic, maar het klópt wel Amburtjoz!
De meeste manegepony's bij ons zijn gewoon écht niet los te krijgen, die lopen gewoon vrolijk met hun neus in de lucht. Als dan een pony het wél wil, dan is dat ee nfeest Tong uitsteken
En zeg nou niet dat het dan geen goede manegepony's zijn, het zijn stuk voor stuk schatten!
Het is gewoon leuk om af en toe iets anders te doen dan dressuren!
Ik rijd btw op manege de groote wielen in Rosmalen!
www.manegedegrootewielen.nl