Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dit is nog eens een leuk begin van je dag.
Ik reageer alleen op de reacties waar ik iets aan heb toe te voegen, anders krijg je zo'n onwijs lange lijst. Maar dat betekend niet dat ik minder blij ben met de andere reacties! 

- maar 15 & 16 September starten we in de B bij het Haflingerweekend in Ermelo. 

Als twee druppels water, echt waar!
ravellie schreef:Leuke foto's joh
Dat setje staat echt netjes.
Wat zit je trouwens netjes rechtop!
Dat wat je met je handen hebt..
Dat heb ik ook bij mijn haflinger, echt hopeloos.
Ik verslap mijn buitenteugel altijd en daar maakt meneer de haflinger dan handig gebruik van![]()
edit: schaam, ik zie nu pas dat het een haf is van iemand van het haflingerforum
Daar ben ik een zeer trouwe poster, het baasje heeft pas een baby gekregen toch?

.
Jullie zeggen dingen die echt 100% kloppen: minder streng zijn met mijn handen en meer mijn bekken kantelen. Vandaag werd ik me al steeds bewuster van mijn hand en bekken dus het gaat echt met kleine stapjes vooruit.

)
mijn pony heeft helaas een te korte rug voor een pad (dan zie je meer pad dan paard) en bandages zijn altijd veeeels te lang voor haar smalle beentjes

Wat balen dat je geen pads&bandages kunt krijgen.. dan mag ik mezelf gelukig prijzen.
... Je zit mooi
Mooi setje ook!! xx