Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
#Ymke# schreef:Kwaidie schreef:Dank u! ! 1.60 mtr dus...
En mijn sporen staan gewoon naar beneden hoor, maar ze zijn misschien iets opgetrokken!
En of ik nou Z rijd of niet, dat maakt toch niet uit! Ik ben blij dat ik juist kan zeggen dat ik zo gewoon ben gebleven!!!! Sorry, maar ik vind die bovenste opmerking een beetje raar eigenlijk!
Raar, sorry, maar sporen hóren niet opgetrokken te zitten. En juist op jouw niveau mag je verwachten dat je wél weet hoe sporen horen te zitten. Ze horen gewoon niet omhoog te wijzen, het hele "doel" van een spoor is zo weg.
Snap jou opmerking "over dat je zo gewoon bent gebleven" niet helemaal, wat heeft te maken met hoe je sporen zitten?
, ik zal het proberen uit te leggen:M_Vainqueur schreef:Haha gaaf joh! ik weet dat er goeie paarden lopen bij jou in de buurt(bij mij namelijk ook tis neit zo ver weg van elkaar!) maar toch het hoeft niet altijd om het winnen te gaan...laat die goeie paarden maar winnen maar als jij je punten rijd ben jij net zoveel waard als zij!
btw. ik heb mijn 5 jarige ook al de wissels geleerd hoor haha:P(jammergenoeg nog niet bevestigd maar dat komt wel als die ouder is)(en de wissels komen ook van te pas bij het springen:P) Heel veel Succes! zet uhm op!
Kwaidie schreef:geeft niet hoor, ik zal het proberen uit te leggen:
Ik vind het zo raar dat je zegt: Juist op jou niveau mag je verwachten dat je dat weet..., waarom? Ik ben toch niks anders dan iemand die B, L of M rijdt? Dat bedoel ik er een beetje mee..., ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen! Maar ik vind het niet kloppen als mensen doen dat wanneer je Z rijdt je ineens alles moet weten en ineens beter bent dan de rest!
Mijn sporen zitten niet heel erg opgetrokken, en wijzen iets naar beneden, ik denk dat het lastig te zien is op de foto! En het zijn 2 zware, lange proeven voor mijn paard, waardoor ik soms wel een beetje spoor bij moet geven. Ik rijd bewust niet met wieltjes, maar heb daardoor wel een wat langer spoortje nodig om te verzamelen, het zijn zulke moeilijke oefeningen allemaal ook....
Thuis gebruik ik mijn spoor eigenlijk niet vaak, ik rijd ook wel eens zonder sporen, maar in de proef moet ik alle zeilen bijzetten...
Kwaidie schreef:Ja klopt wel! Ik denk dat we elkaar een beetje verkeerd begrijpen, maar geloof me, ik ben er best van overtuigd dat mijn sporen goed zitten! Ik krijg les van zeer goede instructeurs die het wel moeten weten, en die hebben nog nooit wat gezegd! Ik ga er dan maar vanuit dat het goed zit!

Frederika schreef:iedereen is altijd zo snel met een oordeel maar met een flegmatiek paard het Z inkomen is al een hele prestatie, en dat de spoor dan toevallig te hoog zit vind ik niet zo storend hoor, als je geen loperig paard hebt heb je die sporen gewoon extra hard nodig. net om dat beetje meer impuls te krijgen. dit is mijn mening

tinkerfan555 schreef:Knap hoor!
Die 2e foto, lijkt net of je achter het zadel zit...![]()
Mooi paard!
Nee, ik moet iets meer naar voren gaan zitten inderdaad!!! Maar blijf maar eens 60 meter goed zitten in uitgestrekte draf...is nie makkelijk!
Kwaidie schreef:@ Ymke: We zouden er toch over ophouden dacht ik???

Kwaidie schreef:@ Mentjuh: haha, Bedankt! Ach die vrachtwagens zijn ook wel weer leuk, herinnert mij aan de dag dat ik met mijn kleine trailer aankwam om tegen de grote vrachtwagens te moeten rijden! haha!

Barmat schreef:ik vind het werkelijk geen gezicht hoe je in een soort ingezakte weggedrukte stoelzit er op zit bij die uitgestrekte draf.....
Kwaidie schreef:M_Vainqueur schreef:Haha gaaf joh! ik weet dat er goeie paarden lopen bij jou in de buurt(bij mij namelijk ook tis neit zo ver weg van elkaar!) maar toch het hoeft niet altijd om het winnen te gaan...laat die goeie paarden maar winnen maar als jij je punten rijd ben jij net zoveel waard als zij!
btw. ik heb mijn 5 jarige ook al de wissels geleerd hoor haha:P(jammergenoeg nog niet bevestigd maar dat komt wel als die ouder is)(en de wissels komen ook van te pas bij het springen:P) Heel veel Succes! zet uhm op!
Bedankt!! Helemaal mee eens....
....we zijn nu eenmaal geen Anky's