Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wees der maar trots op!! 
Fysiomeid schreef:Super hoor Kate!!! Ik had je nog gezien met de kür op muziek 's avonds, echt kippenvel hoor!!!!!!! Vond het persoonlijk wel de beste kur van de avond, zeker muzikaal gezien!!
! Ik heb de andere küren helaas niet gezien omdat ik zelf aan het inrijden was, wel vaag wat opgevangen, maar niet veel. Rijtechnisch had ik nog een hoop te doen die avond 
joycie17 schreef:Hey Kate,
Hier dan toch het berichtje hihi na de stal midler bokaal! Het is en blijft een super knollie zeg! Echt een heel gaaf paard! En jij rijd hem natuurlijk ook super netjes!
Groetjes uit de achterhoek
Joyce

Sjoerd schreef:Eigenlijk kan ik maar 1 ding zeggen: het blijft echt amazing hoe goed jullie toch weer elke keer vooruitgaan!!! Klasse, zelfs als ie ff weekje of wat minder is in de training dan is ie in de ring opeens weer stuk beter, da's nou t kenmerk van samen een goede combinatie vormen!! Wederom mijn complimenten!! Het is en blijft onwijs cool om er (bijna) altijd bij te mogen zijn als "je groom" dikke kus xxxx

Roos_M schreef:Woow! Wat goed!
Wanneer ga je over naar 't Z2?