Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KiWiKo schreef:nee maar als ik kijk naar de mate van bespiering, de mate van africhting........... dan is het of een buitengewoon getalenteerd stel .....
OF een 1 april grap
Peerd doet het heel goed, eigenlijk veel te goed voor een paard van 3 dat 2,5 maand onder het zadel is........
paard is ook behoorlijk gespierd.........
ach, kan het niet uitleggen.......... maar ik persoonlijk denk dat dit paard langer ohz is en ook ouder is
zal het vast verkeerd hebben
Cinnepin schreef:KiWiKo schreef:nee maar als ik kijk naar de mate van bespiering, de mate van africhting........... dan is het of een buitengewoon getalenteerd stel .....
OF een 1 april grap
Peerd doet het heel goed, eigenlijk veel te goed voor een paard van 3 dat 2,5 maand onder het zadel is........
paard is ook behoorlijk gespierd.........
ach, kan het niet uitleggen.......... maar ik persoonlijk denk dat dit paard langer ohz is en ook ouder is
zal het vast verkeerd hebben
dit dacht ik dus ook, maar zei het niet en hield het er maar op dat ie netjes liep
als die echt 3 is dan heb je zeker een super dier onder je kont.
maar blij dus idd niet de enige te zijn
(foto 1)

) Het zit hem inderdaad in de schouder, de linker om precies te zijn, die rol ik niet naar achter. De stokmaat moet je omdraaien, hij is geen 1.65m, maar 1.56m
. Hij voelt en zit wel als 1.65 hoor, dus de gok was goed.
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar heb wel het (domme) lef dat ik die ook durf te plaatsen.
Ben niet bang voor commentaar hoor, weet donders goed hoe en wat, echter ik weet ook het waarom, dus kan er met een goede dosis zelfspot naar kijken.
Pomp graag de gemiddelde leeftijd omhoog van het paardenbestand.
! succes nog verder
wat een talentje!! Moet je zeker heeeel blij mee zijn