Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

runningkawa schreef:Inderdaad. Die denk ik mag je wel schrappenja het is moeilijk
en dat is denk ik omdat je met dieren bezig bent, geen paard is hetzelfde en reageert hetzelfde
. Het ís gewoon zo
. Je moet altijd rekening houden met je paard. Je kan niet gewoon even je eigen ding gaan doen en klaar. Maar ook in andere sporten kan je niet perfect zijn. En dat is juist zo leuk, streven naar iets wat niet bestaat: de perfectie
.
.
Das echt niet gemakkelijk..
. Vind ik tenminste.....
Dat maakt het ook zo boeiend, dat is wat het rijden en met paarden bezig zijn zo speciaal maakt 
zo zijn er vast nog wel meer. fiekhe schreef:runningkawa schreef:Inderdaad. Die denk ik mag je wel schrappenja het is moeilijk
en dat is denk ik omdat je met dieren bezig bent, geen paard is hetzelfde en reageert hetzelfde. Het ís gewoon zo
. Je moet altijd rekening houden met je paard. Je kan niet gewoon even je eigen ding gaan doen en klaar. Maar ook in andere sporten kan je niet perfect zijn. En dat is juist zo leuk, streven naar iets wat niet bestaat: de perfectie
.
kjoetie schreef:ja het is heel moeilijk, omdat je met een levend wezen te maken hebt, geen automaatDat maakt het ook zo boeiend, dat is wat het rijden en met paarden bezig zijn zo speciaal maakt
tenminste...als ik de mensen soms commentaar hoor geven lang de weg
, sorry voor het lange domme verhaal.

. maar inderdaad wanneer ben je pas een goede ruiter want nivau zeg ook niet altijd wat. maar ach paardrijden is en blijft lastig vind ik teminste want paarden zijn en blijven dieren die elk moment weer anders kunnen zijn
.
runningkawa schreef:ja het is moeilijk
en dat is denk ik omdat je met dieren bezig bent, geen paard is hetzelfde en reageert hetzelfde