) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Volgende keer de hindernissen op 1.20m zetten?
Hij loopt zó lekker nageeflijk, en heerlijk los... Knap hoor, niet veel mensen kunnen een Fries zo mooi rijden.
? Oh, ik ben ook wel benieuwd hoe dat tuigen onder het zadel werkt, behalve dan dat je paard oogkleppen op heeft. _Maurits_ schreef:Echt een gave Fries! Wat voor afstammeling is het eigenlijk? (Ben ik wel benieuwd naar...)

studentje1 schreef:Haha, start er op het moment 'maar' 2Enne hoe doe je dat, school combineren met 45 Friezen starten? Oh, ik ben ook wel benieuwd hoe dat tuigen onder het zadel werkt, behalve dan dat je paard oogkleppen op heeft.
Meer dan 2 is voor mij gewoon niet haalbaar met school en werk enzo...
khirshanta schreef:Ziet er super uit!
Op sommige foto's lijkt het net of je een heel klein beetje naar voren zit met je bovenlichaam.
Ik dacht dat jullie al op een veel hoger niveau zatenHij loopt zó lekker nageeflijk, en heerlijk los... Knap hoor, niet veel mensen kunnen een Fries zo mooi rijden.

Je hebt hem lekker aan het lopen!!
?? fury_berber schreef:Hey!! Dank je!Zo hee, die is mooi!
Je rijdt em ook netjes Marieke!
Ziet er goed uit! Wat een lol heeft hij

Shannie schreef:Ziet er goed uit johJe hebt hem lekker aan het lopen!!
Enne weer een springfries??
Je hebt hem heerlijk aan het lopen, lekker ruim en neusje eruit, netjes 

(aan de voetjes te zien wel) Prinslover schreef:Bedankt!Wat een gave fries zeg, je rijd hem echt onwijs netjes! En dan dat springen, hij vind het wel erg leuk volgens mij, aan dat koppie te zienJe hebt hem heerlijk aan het lopen, lekker ruim en neusje eruit, netjes
Topic titel; een fries is toch meestal zwart![]()
ehh, edit.. ik zie nu dat ik hem ook verkeerd heb kunnen opvatten.![]()

manic schreef:Oi! Zie ik daar mijn paard lekker op rust staan in die 4e foto?(aan de voetjes te zien wel)
Iepke schreef:manic schreef:Oi! Zie ik daar mijn paard lekker op rust staan in die 4e foto?(aan de voetjes te zien wel)
Jaaa, hahaha. Hij stond lekker te slapen, hij staat op elke foto hetzelfde