@ Flurk: Trix is van Astrix.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nathalie25 schreef:hoi
wat een mooie dame! ik vind haar mooi gevult! en zo horen fjorden ook hihih
ik vind je houdiing helemaal niet slecht! oke een paar kleine puntjes maar die zijn hierboven al genoemd
ik vind het echt geweldig dat je zo lekker en ontspannen rijdt met een dame van 26
hoop dat ik over 25 jaar ook zo mag rond rijden met mijn mannentje
Wanted2003 schreef:Haaaai Siets!
Staat Trix mooi hoor die kleur!:)
Ik heb dat sjabrak ook, alleen kan in geen velden of wegen de bandages erbij krijgen. Jij een idee?:P
Succes ermee, en laat dat gezeur over voorhand en beenligging maar gaan, zoals al gezegd is typisch bokt.
nathan_ schreef:hoi.
nathalie25 schreef:nathan_ schreef:hoi.
hoi!?
tja dat is een leuk een zinnig berichtje van je
.

VivaLaVida schreef:Leuke pony, en leuk dat je m nog zo lekker kan rijden op die leeftijd
Je kunt zien dat ze op de voorhand valt op alle fotos, behalve de laatste waar je haar even lekker laat gaan, daar zet ze haar achterhand er duidelijk onder. Dus voor het rijtechnische gedeelte zou ik haar wat voorwaartser rijden zodat je haar meer van achter naar voren rijdt
Verder geeft het zeker een ontspannen beeld!
HAW is voor rijtechnisch commentaar.. Maar snap het wel hoor
Siets schreef:Oh vind het trouwens wel een goede dat voorbenen minder snel slijten als een paard niet op de voorhand loopt, haha
Siets schreef:Wanted2003 schreef:Haaaai Siets!
Staat Trix mooi hoor die kleur!:)
Ik heb dat sjabrak ook, alleen kan in geen velden of wegen de bandages erbij krijgen. Jij een idee?:P
Succes ermee, en laat dat gezeur over voorhand en beenligging maar gaan, zoals al gezegd is typisch bokt.
Hey Bo! Ik heb die bandages bij ooteman besteld. 20 euro geloof ik. Staat zo lekker vrolijk![]()
En andere Bo (haha): Thanx!