Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had eerst niet door dat jij het was hihi
x_Katja_x schreef:Goh bekende bak zeg hahaHad eerst niet door dat jij het was hihi
![]()
Dit was zeker donderdagavond? Heb Wocary nl. nog wel zien lopen.. Jammer dat ik die sprong niet gezien heb zeg! Ziet er echt goed en soepeltjes uit! En binnenkort waarschijnlijk je trailer, dusja dan moét je bijna wel gaan starten hoor haha![]()
Verder alles goed met jou en Chardie? (met dat aan de teugel lopen enzo?)
Hoe bevalt de Willemshof jou eigenlijk?![]()
haha.. maakt niet uit!
maar door school en alles kom ik tijd te kort joh..
maar dat heb je denk ik al zo beetje van Carola vernomen.. 

je hebt overal zijn ups en downs.. maare.. met alle meiden onderling ist altijd gezellig!

)
Lisa schreef:je hebt overal zijn ups en downs.. maare.. met alle meiden onderling ist altijd gezellig!
davincilover schreef:hey! knappe sprong netjes gesprongen ook heel soepel.
Heb je de hindernis wel gemeten dan? want het lijkt mij geen 1.35m .... eerder 1.05 wat ook al heel hoog is. Maar het oogt gewoon kleiner ook omdat het een pony is.
Maar ik geloof je graag hoor!

Lisa schreef:Haaaj!
neeh.. dit was donderdagochtend, en denk da tje in de war bent met Wocary en Umaretto want Wocary heeft ook 's ochtends meegesprongen! die zie je nog op het filmpje!haha.. maakt niet uit!
jaah ik moet binnenkort egt gaan starten! zou zonde zijn als ik het niet doe (A) haha.. verder gaat het steeds beter! hebben al een aantal winstpunten in de B dus..maar door school en alles kom ik tijd te kort joh..
maar dat heb je denk ik al zo beetje van Carola vernomen..
Jij gaat tog ook pabo volgend schooljaar? Wens je suc6..
En Willemshof bevalt me goed hoor..je hebt overal zijn ups en downs.. maare.. met alle meiden onderling ist altijd gezellig!
Jij was ook van plan een paard te kopen? gaa je hem ook op Willemshof stallen? Zou gezellig wezen!
Alvast suc6 met officieel starten!
k98k schreef:Lisa schreef:je hebt overal zijn ups en downs.. maare.. met alle meiden onderling ist altijd gezellig!
![]()
davincilover schreef:hey! knappe sprong netjes gesprongen ook heel soepel.
Heb je de hindernis wel gemeten dan? want het lijkt mij geen 1.35m .... eerder 1.05 wat ook al heel hoog is. Maar het oogt gewoon kleiner ook omdat het een pony is.
Maar ik geloof je graag hoor!
(vergeleken met wanneer ik jullie samen voor het laatst gezien heb
) RaYmOn schreef:Heej meis,
Knap hoor! In het filmpje is zelfs te zien dat je haar dressuurmatig ook alweer wat meer voor elkaar hebt(vergeleken met wanneer ik jullie samen voor het laatst gezien heb
)
het gaat steeds beter! vandaar dat ik ook weer 2 keer winst heb gereden gisteren natuurlijk..
haha.. (A)