fijn dat we nu niet geconfronteerd worden met rij-foto's waar het zadel pijnlijk verkeerd ligt, maar ook hier zou je wat meer aan je pony kunnen denken...
Zorg nou eens dat je andere dingen ook op orde hebt, in plaats van alleen maar lol maken mét die pony, het is geen gebruiksvoorwerp maar een levend díer.
geen passend zadel? dan maar niet rijden.
geen passende ruiter? dan maar niet rijden.
geen véilig hindernismateriaal? dan maar niet springen.
Dat een pony ergens een keer achter blijft haken, óke. en bovendien; ik heb zelf ook niet echt springmateriaal, maar als ik hindernissen op bouw, zorg ik wel dat ze veilig zijn. leg desnoods een vierkant houten plank over die openingen van de banden heen!
Maar waar ik nou níet bij kan; als je zíet dat die pony met zijn been(en) in die banden blijft haken en helemaal over de zeik raakt, waarom spring je dan verder?! om het 'trauma' weg te halen....
ja, dan loop je nóg 10x zoveel het risico dat het beest nógmaals met zijn been in de band komt...
Sorry hoor, maar eens een keer nádenken voor dat je met die pony altijd maar aan de haal gaat zou ook zéker niet verkeerd zijn.
(ohja, dan krijgen we nu nog zo'n 10x een post van de TS dat het maar één keer verteld hoeft te worden
)TS: als je het niet eens bent met het commentaar (en dat krijg je al véel vaker, dus snap je probleem niet; volgens mij is er ook in het vorige topic genoeg duidelijk gemaakt, dus waarom plaats je nog foto's als je geen commentaar wilt en alleen maar wilt horen wat je zelf gráag wilt horen?? )
Kan een lekker sprongetje maken
.. Waarschijnlijk vinden je ouders dit ook geen goed plan als ze de foto's zouden zien... Dit kan misschien 10 keer goed gaan. maar de 11e keer gruwelijk fout....