Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral het tongetje van de inspanning! Auks schreef:Hier zie je nu precies wat ik zo jammer vind aan bokt.
Iemand plaatst foto's, geeft aan dat de ruiter voor het eerst op deze pony zit en ook weinig tot geen ervaring heeft met springen.
Persoonlijk zie ik een best goede houding voor iemand die voor het eerst springt.
Maar helaas komen er gelijk bakken met commentaar.
Meer meegeven? Nou misschien de eerste foto maar de rest ziet er pima uit.
Tsja natuurlijk zijn er puntjes die anders zouden kunnen.
Maar ergens moet je het toch leren?????
Kon iedereen direct perfect springen?
Ik vind het er leuk uitzien en vind dat de ruiter ook prima op deze pony kan rijden.
Niks te zwaar ofzo.
Leuke plaatjesvooral het tongetje van de inspanning!
Kijk, zij past goed op je shet,
qua lengte en qwa kind
Auks schreef:Hier zie je nu precies wat ik zo jammer vind aan bokt.
Iemand plaatst foto's, geeft aan dat de ruiter voor het eerst op deze pony zit en ook weinig tot geen ervaring heeft met springen.
Persoonlijk zie ik een best goede houding voor iemand die voor het eerst springt.
Maar helaas komen er gelijk bakken met commentaar.
Meer meegeven? Nou misschien de eerste foto maar de rest ziet er pima uit.
Tsja natuurlijk zijn er puntjes die anders zouden kunnen.
Maar ergens moet je het toch leren?????
Kon iedereen direct perfect springen?
Ik vind het er leuk uitzien en vind dat de ruiter ook prima op deze pony kan rijden.
Niks te zwaar ofzo.
Leuke plaatjesvooral het tongetje van de inspanning!
Auks schreef:Hier zie je nu precies wat ik zo jammer vind aan bokt.
Citaat:Commentaar over d'r lengte graag achterwege laten!

, gaat toch prima zo...vind jij.Citaat:Wat ik zo jammer vind is dat de ts gelijk begint met:Citaat:Commentaar over d'r lengte graag achterwege laten!
Nu is dat in dit geval niet eens nodig geweest..
Als iemand zegt; Ze is véélste groot voor die shet, doe ik daar toch nix mee, omdat Aniek er nog best op past voor af en toe. Dus vandaar 
Ronnie25 schreef:Ahh wat leuk! Springen ziet er goed uit vind ik hoor! Al kan ik daar niet teveel van zeggen aangezien ikzelf weinig van springen afweet
Verder vind ik wel dat ze er nog makkelijk opppast hoor, gaat toch prima zo.
Alleen je peesbeschermers zijn te groot.
Le_onie schreef:leuk paardje, springt leuk, maar de ruiter heeft een houding van 0,0![]()
iets soepeler meekomen met de sprong en nek "ontspannen" het ziet er namelijk erg vast uit
en niet zo'n erge holle rug maken !

het zit wel op het randje maar het kan zeker nog wel even, die kleine rakkers kunnen wel wat hebben)

Marlies22 schreef:..vind jij.
Maar er zitten mensen op bokt die dit wél al veelste lang vinden. En daarom zet ik dat erbij. Omdat ik niet 10x die reactie hoef, en als ze het me tóch willen vertellen, mag dat via PBAls iemand zegt; Ze is véélste groot voor die shet, doe ik daar toch nix mee, omdat Aniek er nog best op past voor af en toe. Dus vandaar
superwoman schreef:Marlies22 schreef:..vind jij.
Maar er zitten mensen op bokt die dit wél al veelste lang vinden. En daarom zet ik dat erbij. Omdat ik niet 10x die reactie hoef, en als ze het me tóch willen vertellen, mag dat via PBAls iemand zegt; Ze is véélste groot voor die shet, doe ik daar toch nix mee, omdat Aniek er nog best op past voor af en toe. Dus vandaar
je mág dat er niet eens in zetten.
Dat je er niks mee doet is wat anders, er zal wel meer tips gegeven worden waar je niks mee gaat doen![]()
Er zullen zeker tips gegeven worden, die ook nergens op slaan, maar ja, gebruik de tips die wel belangrijk zijn.
peesjes vind ik voor het springen ook te lang. Ze komen tegen de hoefjes aan bij het buigen

egnie schreef:Ik vind het ook een leuke combinatie. Zeker als je meeneemt dat er voor het eerst wordt gesprongen. Menig ruiter zou niet zo makkelijk meekomen en ook evenwicht problemen hebben. Het meeste commentaar is al gezegd, alleen mij is nog iets opgevallen. Met name op de eerste foto, zit de ruiter heel erg in een stoelzit. Probeer daar aan te werken. Zou zonder zijn dat er zo'n schoonheidsfoutje insluipt. Het kan trouwens ook aan het zadel liggen.... Veel plezier samen enne hoezo kunnen ze niet hoger dan dit... Als ze dit vaker gaan doen samen zie ik niet in waarom de balk niet hoger gelegd kan worden.......
Nicky heeft veel haar op zn benen, dus lijkt het dat ze 'in' de knieholte's zitten, maar dat is niet zo. Marlies22 schreef:Mariska (M_Vainquer) had van de week een parcoursje staan, en vroeg aan mij of mn zusje niet eens op Nicky wou komen rijden. Nou, dat wou ze wel !![]()
Aniek is nu 11 jaar, en heeft alleen nog maar op manege pony's gereden. Commentaar over d'r lengte graag achterwege laten! Nicky kan haar makkelijk houden, en het was eenmalig !
Eerst even wennen.
Na een paar rondjes gestapt en gedraafd te hebben, zijn we gaan springen.
Stoere hengst![]()
Tussendoor natuurlijk even draven
En galoperen
Klein beetje een noodsprong!
In 1x over de enge groene zakjes
En nog een keer
En de laatste
Groetjes