Ik heb geen eigen paard helaas. Wel sinds kort een ontzettend braaf verzorgpaard.
Hij is 12 jaar en word al z'n hele leven recreatief gereden. Ben nu bezig met grondwerk en lekker buitenritjes maken en natuurlijk de dagelijkse verzorging. Hij geeft geen conditie en is een paar kilootjes te zwaar, dus daar gaan we ook aan werken.
Ik wil zeker de weg naar bitloos gaan volgen. Weet alleen nog niet hoe maar daar kom ik wel achter! (dat wordt iig veeeeeel lezen....)
[/quote]
dat is toch super dat je met je verzorg paardje kunt /mag doen ...leeftijd speelt geen rol hoe ouder hoe gemakkelijker
die kennen de kneepjes van het vak al
maarre wil je meer weten hoe te beginnen met bitloos ga dan naar m`n forum toe daar staat alles uit gelegd en nog meer nuttige tips
Ies_ schreef:Echt super gaaf, schapen vachtje heerlijk

!
En je dochtertje op die shet is ook zo schattig, super hoor!
thnx voor je leuke reactie enne het schaapje zit superrrrrrrr
Rashja schreef:Echt super.
Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rijden.
is het ook ...om zo veel power onder je kont en dan zo simpel mee kunnen rijden is voor mij de ultieme kick wat ik elke x krijg na z`n rit
Clyde schreef:Ik vind het erg mooi om te zien. Ik ben zelf met grondwerk bezig en merk hierdoor al hoe het vertrouwen tussen mij en mijn paard versterkt. Hij ging er altijd vandoor, (had ook lichamelijke oorzaken hoor)maar nu niet meer. Mijn paard is helaas blind aan het worden, zou ik het hem evengoed nog kunnen leren? Ik heb nu het gevoel dat hij steun zoekt op mijn teugels.
het niet meer vandoor gaan dat is meestal een teken dat je goede leider bent .. ...maar ik zou het niet op geven hoor , probeer juist nu nog te leren dan heb je dadelijk als hij/zij helemaal blind is nog meer steun van jij jou nodig
met de teugels dat kan zijn ...hij mist gedeelte van zijn zicht en dat vang hij op via de teugels ...je zou bitloos kunnen proberen ...
iemand van m`n forum sprong met haar paardje met 1 oog blind wil je haar ervaring graag horen kom dan naar m`n forum
http://www.topbb.com/thatsthespirit/ind ... sthespirit
p.s m`n forum is maar gedeeltelijk toegangkelijk voor geen leden dus als je alles wilt lezen moet je lid worden
Laatst bijgewerkt door bispax op 13-07-07 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt