ziet er super uit, alleen jammer dat je spoortjes verkeerd om zitten
Macario
Geplaatst: 17-10-02 20:43
lekker paardje!!
Sonja_vR
Geplaatst: 17-10-02 21:37
lekker dat ze het zo goed doet joh , ze is leuk!!
patasja
Geplaatst: 18-10-02 22:28
ik ben weer leker met bo buiten wezen rijden zonder zadel en het ging hartstike goed meschien dat we zondag naar de duinen in drunen gaan dat vindt bo helemaal te gek.(doen we vaker)
Cassidy
Geplaatst: 18-10-02 23:05
Ik hoop voor je dat het Zondag knapper weer is dan vandaag.
En ben je al eens op het strand geweest?
Shaienne
Geplaatst: 18-10-02 23:38
Dat ziet er goed uit zeg! Fijn dat Bo zo goed is terecht gekomen. Ze is echt een mooie pony
DinkeyGirl
Geplaatst: 19-10-02 00:01
Doet ze bij jou niet zo vaag? En weet iemand uiteindelijk de reden waarom ze bij sunnylover zo vaag deed of is dat nooit duidelijk geworden?Ik heb het hele verhaal niet zo gevolgd, weet wel dat er problemen waren maar ze ziet er nu super uit!!
Collinnnnn
Geplaatst: 19-10-02 18:01
Wat een leuke pony,ziet er goed uit zeg zo onder het zadel!!!!
patasja
Geplaatst: 19-10-02 20:38
wat het probleem was met sunnylover en bogachka weet ik ook niet. ik weet wel dat ze alles doet om bogachka zwart te maken en de mensen voor sunny lover. ik ben zelf bij die mensen geweest en foto,s gezien maar ze zag er echt niet slecht uit,ze had het er ook niet slecht en de andere paarden en de pony,s die er staan zien er ook goed uit. }> vanaf dat ik bogachka heb heeft ze bij mij nog nooit gebokt dus ik weet niet waarom ze dat bij sunnylover wel gedaan zou hebben. ik weet wel dat je met bogachka veel gedult moet hebben en zacht handig. met bogachka doe ik heel veel bv:langs de weg rijden . naar de drunese duinen. in de bak rijden en lekker knuffele. }> en eer daags gaan we samen western rijden want dat lijkt ons tween wel leuk. met bogachka,s rug is ook echt niks mis mee anders zou ze niet 2uur in het zware zandt in de drunese duinen kunnen lopen en als ze iets in de rug had zou ze me er al lang af hebben gegooit. en als er echt iets met de rug zou hebben zal het wel in de keuring raport staan.
XJuul
Geplaatst: 19-10-02 20:43
Ik vind het een beetje banketstaaf dat je Sunnylover nu afkraakt. Die 2 pasten waarschijnlijk gewoon niet bij elkaar.
patasja
Geplaatst: 19-10-02 20:51
nou weet je wat het is. Ze had allemaal gezegd dat ze bij haar vorige baas er slecht uit zag en dat is helemaal niet waar. Maar zj heeft ons ook helemaal afgekraakt maar mijn zusje is ook evenoud al haar en die rijd ook weleens met bo en dan doet bo ook helemaal niks
Pink_Horizon
Geplaatst: 19-10-02 23:07
Patasja, dit soort dingen via PB!!! Dit topic gaat over de FOTO"S van bogaska en niet over haar vorige eigenaar! AUB Sunnylover erbuiten houden.
Kim Moderator UZ & LN.
Mellow
Geplaatst: 20-10-02 17:19
beetje flauw dat je haar nu afkraakt. zij gaf haar mening en vond het er slecht uitzien. en jij gaf je mening dat het niet zo is. een meningsverschil moet kunnen. mischien pasten die 2 niet bij elkaar en deed ze het daarom. even een klein voorbeeld. het paard waar ik tot voor kort op reed reed ik samen met nog een meisje. bij dat meisje deed ze vervelend(bokken+alles)en bij mij was ze best wel braaf. ik vind het niet echt terecht dat je sunnylover nu af gaat zitten kraken. dat meisje heeft het ook niet makkelijk gehad om bogaschka weg te doen. maar als het niet klikt tsja....
patasja
Geplaatst: 21-10-02 23:18
ze had het er zo moeilijk mee dat ze niks meer van haar wou horen. maar ondertussen zit ze wel bogachka af te kraken bij andere en dat ze zo'n onbetrouwbaren pony had gekocht maar ik ga hier niet meer op in want dan blijft het hier toch gezeur over.
Mellow
Geplaatst: 22-10-02 10:08
mischien voelt ze zich er beter bij dat ze haar niet meer ziet? en mischien kraakte ze het paard af omdat ze de fout niet bij haar zelf wou leggen maar om haar nou open en bloot staan afkraken op bokt? doet ze toch ook niet bij jou? meningen verschillen nou eenmaal