Wat leuk om je paard nu eens in het echt te zien
.. Je had er over verteld hier.. (Je weet misschien nog wel, mijn mams heeft voor jou geborduurd).. Ziet er goed uit hoor.. Alleen jammer van de wazige foto's! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Je had er over verteld hier.. (Je weet misschien nog wel, mijn mams heeft voor jou geborduurd).. Ziet er goed uit hoor.. Alleen jammer van de wazige foto's!
Je hebt hem ook lekker aan het lopen!

Donja schreef:He Dagmar !!
Ziet er mooi uit zo!! En vanaf dit weekend er nog 1 bij in het M, je hebt het er maar druk mee!
We komen waarschijnlijk zaterdag wel kijken, moet ik niet vergeten mijn fototoestel mee te nemen....
Idra schreef:Ah daar is Kadans weer, wat een geweldig mooi paard toch...
Ik zou ook graag wat meer actiefoto's zien
k_i_m schreef:Geweldige paarden heb je ! je woont nog in de buurt ook... de plekken van de concours foto's komen me bekend voor, Exloo, Coevorden. Binnenkort nog wedstrijden in de buurt?
sans6 schreef:Het blijft leuk op onze Blondie terug te zien, hij heeft zo lang bij ons op stal gestaan!
Hoe is het gegaan in Almelo? Ik hoorde van één van zijn vorige eigenaren dat hij daar ook gelopen heeft.
Sterre2000 schreef:Heej Dagmar!
Wat leuk om je paard nu eens in het echt te zien.. Je had er over verteld hier.. (Je weet misschien nog wel, mijn mams heeft voor jou geborduurd).. Ziet er goed uit hoor.. Alleen jammer van de wazige foto's!