Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

quintolover schreef:Hier valt m'n bek echt van open. Ik vind het al een behoorlijk stom plan maar met een paard dat niet goed loopt ga je toch helemaal niet van dit soort dingen doen.Volgens mij heeft hij het hem trouwens wel goed gedaan, want
vandaag liep hij als een zonnetje en niet eens onregelmatig, pas na een half uurtje ofzo
Katja schreef:quintolover schreef:Volgens mij heeft hij het hem trouwens wel goed gedaan, want
vandaag liep hij als een zonnetje en niet eens onregelmatig, pas na een half uurtje ofzo
)
) van je dat je erkent dat er nog wat gedragsproblemen zijn. Dat vind ik dapper en zeker op een forum als bokt. Ook vind ik het eerlijk naar je pony toe, want je kan pas wat aan een probleem doen, als je erkent dat het er is. En geloof me, ik weet hoe lastig met name haffies kunnen zijn soms

tassie schreef:eigenwijze pony
wie niet luisterd moet maar voelen, hihi
als die het zelf doet kan het geen kwaat

Ik liep laatst ook met mjin paard over het terrein en er was net nieuwe zand aangekomen dus ik denk ik laat haar even kijken gaat ze ook met haar voorbenen erop, maar ik haalde haar er maar af want hij was hoog en stijl..