Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loesaardbei schreef:Kieffer schreef:Leuk paard, aansprekend hoofdje zit er op!
Denk inderdaad om je taal, doe wat met dit commentaar, je lijkt wel een kleuter op de manier zoals je typt!Rijtechnisch, denk om je voeten, doe ze niet te ver in de beugels maar tot de bal van de voet. Dan heb je veel meer steun aan je beugels en hangen ze er ook niet meer bij zoals op sommige foto's. Druk je hakken netjes uit en probeer rechtop te zitten.
Denk ook om je handen, soms heb je een beetje pianohandjes. Gewoon lekker rechtop zitten, hakken naar beneden, handen netjes naast elkaar en rechtop. Dan zit je ook een stuk lekkerder.
Met een beetje oefening moet het goed komen toch? Succes ermee!
niet echt vriendelijkéén keer zeggen is genoeg toch? typisch bokt
loesaardbei schreef:tassie schreef:als ik eerlijk mote zijn ziet het er bij manon beter uit, en waarom 2 hulpmiddelen??
ik snap je eerste zin niet
tassie schreef:@ kieffer
helemaal met je eens
Kieffer schreef:tassie schreef:@ kieffer
helemaal met je eens
Eindelijk iemand die me begrijpt
Ik wil eventjes zeggen dat ik niet zonder hulpmiddel rij.. Ik rij in mijn topic met een elastiek .. 
x_manon_x schreef:Ik wil eventjes zeggen dat ik niet zonder hulpmiddel rij.. Ik rij in mijn topic met een elastiek ..
Dus niet helemaal zonder iets, en ik heb mijn foto's niet bewerkt alleen iets kleiner gemaakt + kader omgezet.
Maargoed Ontopic : Gaby zier er goed uit, ik weet dat Rwanda moeilijk is.. maar je doet je best.
xx

! En ook voor Manon vind ik 't erg leuk! Veel succes er verder nog mee.

.Ze staat nu al best lang bij ons en heb dit dus maar 2x gezien. Kieffer schreef:tassie schreef:@ kieffer
helemaal met je eens
Eindelijk iemand die me begrijpt
xxjamiexx schreef:Het is maar beter dat manon is gaan verzorgen
want hiervoor kwam je weinig opdagen wat logisch
is dat je paard dan niet echt meer op schema loop
van je training en dus moet er maar vanalles aan gegooit worden ?.. en dan het ergste is dat je dan ook nog boos word als iemand commentaar geeft.. had je het wel goed gevonden als we allemaal riepen.. super mooi super goed ga zo door met alles..? dat krijg je vanzelf te horen wanneer je je ook gedraagt kijk maar naar manon's topic
precies hetzelfde allemaal alleen dan vriendelijker.
AMENN..........!!!
GO JAMIE GO JAMIE
JustBepr0ud schreef:En hier nog eentje die je begrijpt hoor!
Maar de opmerkingen worden schijnbaar niet gewaardeert..
zoals maar goed te zien is aan mijn inbox nu..
tassie schreef:JustBepr0ud schreef:En hier nog eentje die je begrijpt hoor!
haha, ben jij ook al met 3 pm´s aangevallen
tassie schreef:JustBepr0ud schreef:En hier nog eentje die je begrijpt hoor!
haha, ben jij ook al met 3 pm´s aangevallen
JustBepr0ud schreef:maak er maar 7 van

Is wel zo aardig tegenover de TS (hoewel ik de TS een beetje haar eigen glazen vind ingooien maar daar gaat het topic niet om
).
) is al gegeven, dus laat ik dat maar niet gaan herhalen. Ilzjuh schreef:JustBepr0ud schreef:maak er maar 7 van
Ik win ik win ik win!
Acht.
Mustang2006; pas maar op, zometeen krijg jij negen PB's met scheldwoorden enzo.
Goed, ik zal weer weggaan.Is wel zo aardig tegenover de TS (hoewel ik de TS een beetje haar eigen glazen vind ingooien maar daar gaat het topic niet om
).
Mulan schreef:Hoi,
beetje off-topic;
maar dit is niet alleen MSN/Breezer-taal, hier zitten gewoon rasechte dyslect-fouten in. (Heb ook eens in je profiel gespiekt) Laat ik alle voorbeelden maar achterwege laten, of je moet willen dat ik even PB...
Mocht dit nou inderdaad het geval zijn dat je (in meer of mindere mate) dyslectisch bent, dan zou ik dat -als ik jou was- in mijn onderschrift zetten, dat verklaart dan een hoop voor je mede-bokkers...
Verder commentaar (ook rijtechnisch) is al gegeven, dus laat ik dat maar niet gaan herhalen.
) geen dyslectische fouten.