Rwanda (Groninger) @ Workk !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liesje_waal

Re: Rwanda (Groninger) @ Workk !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:24

mooi paardje hoor:)
over de taal is al wat gezegt
vind allen dat je elastiek wel erg strak zit
hij hangt op geen een foto wat losser ook als hij nageeft foto 3 en 5 dacht ik
als hij zijn hoofd omhoog doet foto 2 dan trek het elastiek heel dat bit naar achteren
ik vind dat hij zonder hulp zooi beter bij manon loopt
hij kan het ook zonder zie je wel dus waarom moet jij dan met rijden
als het je zonder niet lukt ga dan les zoeken het is zonden als je dit paardje verpest met die troep eraan
ben neit echt een voorstanden van hulppen tijdens het rijden onder het zadel tenzij je der mee omkan gaan

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:04

Ik vind het een heel leuk paard en jouw rijstijl is ook niet heel vervelend, zolang je je uiterste best doet om netjes te blijven zitten en veel oefent komt je houding vanzelf wel goed.

Ik snap alleen het nut niet van en een elastiek en een martingaal, als je één van de 2 gebruikt heeft je paard al geen kans om zijn hoofd omhoog te gooien.

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:24

Het ziet er niet vriendelijk uit, dat elastiek.
Het hangt geen een keer losser..dat kan dus betekenen dat het geen ontspanning is...

Verder leuk paardje, maar zoek wel les , want zo kan je het verpesten!
Succes!!!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:39

loesaardbei schreef:
Kieffer schreef:
Leuk paard, aansprekend hoofdje zit er op!
Denk inderdaad om je taal, doe wat met dit commentaar, je lijkt wel een kleuter op de manier zoals je typt!Rijtechnisch, denk om je voeten, doe ze niet te ver in de beugels maar tot de bal van de voet. Dan heb je veel meer steun aan je beugels en hangen ze er ook niet meer bij zoals op sommige foto's. Druk je hakken netjes uit en probeer rechtop te zitten.
Denk ook om je handen, soms heb je een beetje pianohandjes. Gewoon lekker rechtop zitten, hakken naar beneden, handen netjes naast elkaar en rechtop. Dan zit je ook een stuk lekkerder.
Met een beetje oefening moet het goed komen toch? Succes ermee!

niet echt vriendelijk Bloos één keer zeggen is genoeg toch? typisch bokt Knipoog

Heel simpel, als het 3 keer wordt gezegd, dan lijkt het me ook logisch dat de boodschap over was gekomen, maar dat was het niet, dus dan doe ik het nog een keer ja. Één keer zeggen zou genoeg moeten zijn, inderdaad, maar dat is het dus niet... En het interesseert me niet of ik aardig overkom of niet, ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Verder is mijn bericht ook puur om te helpen, reacties zoals die van jou, dat is typisch bokt. Bemoeizucht...
Laatst bijgewerkt door Kieffer op 11-07-07 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:40

loesaardbei schreef:
tassie schreef:
als ik eerlijk mote zijn ziet het er bij manon beter uit, en waarom 2 hulpmiddelen??

ik snap je eerste zin niet

sorry, had handig geweest als ik de link erbij had gedaan Bloos
manon is verzorger. de grootste reden waarom ik dit zeg is omdat manon hem zonder hulpmiddelen rijd en zit er ook gewoon netter op...

@ kieffer
helemaal met je eens Knipoog

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:42

tassie schreef:
@ kieffer

Eindelijk iemand die me begrijpt Clown

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:48

Kieffer schreef:
tassie schreef:
@ kieffer

ja hoor, je staat er niet meer alleen voor Ach gut

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:57

Haha! Ik wil eventjes zeggen dat ik niet zonder hulpmiddel rij.. Ik rij in mijn topic met een elastiek .. Bloos
Dus niet helemaal zonder iets, en ik heb mijn foto's niet bewerkt alleen iets kleiner gemaakt + kader omgezet.

Maargoed Ontopic : Gaby zier er goed uit, ik weet dat Rwanda moeilijk is.. maar je doet je best.

xx

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:03

x_manon_x schreef:
Haha! Ik wil eventjes zeggen dat ik niet zonder hulpmiddel rij.. Ik rij in mijn topic met een elastiek .. Bloos
Dus niet helemaal zonder iets, en ik heb mijn foto's niet bewerkt alleen iets kleiner gemaakt + kader omgezet.

Maargoed Ontopic : Gaby zier er goed uit, ik weet dat Rwanda moeilijk is.. maar je doet je best.

xx

word ook wat ouder, dan zie je het ook niet meer goed, maar dat vind ik ook van jouw niet goed manon..... dacht echt dat er zonder opzat, maarja
maar alsnog zit jij er beter op

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:20

Heee Gaaabje!!
Rwan is echt een toppaardje! Leuk dekje trouwens.Leuk dat jullie 't weer zo leuk met elkaar kunden vinden Lachen! En ook voor Manon vind ik 't erg leuk! Veel succes er verder nog mee.

xx melis

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:26

Grappig paardje.

Over taal is al wat gezegd.

Ik vind het elastiek niet echt vriendelijk eruit zien. En 2hulpmiddelen is wel overdreven. Als je paard steeds z'n hoofd omhoog gooit moet je dat rijtechnisch (les) oplossen en niet met 100 middeltjes. ZEg niet dat het fout is, maar probeer er wel vanaf te komen.

Verder zie ik op een foto dat ze vrij staat een wondje, van de neusriem misschien, zit die niet te laag? Kijk daar even naar.

verder doe je best Haha!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:28

Normaal zie ik ze eigenlijk niet met hulpmiddelen rijden.Heb het wel eens 2x gezien maar was alleen met de elastiek.Het is dus ook niet zo dat ze dit altijd doet hoor Knipoog.Ze staat nu al best lang bij ons en heb dit dus maar 2x gezien.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:52

Het is maar beter dat manon is gaan verzorgen
want hiervoor kwam je weinig opdagen wat logisch
is dat je paard dan niet echt meer op schema loop
van je training en dus moet er maar vanalles aan gegooit worden ?.. en dan het ergste is dat je dan ook nog boos word als iemand commentaar geeft.. had je het wel goed gevonden als we allemaal riepen.. super mooi super goed ga zo door met alles..? dat krijg je vanzelf te horen wanneer je je ook gedraagt kijk maar naar manon's topic
precies hetzelfde allemaal alleen dan vriendelijker.

AMENN..........!!!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:31

Kieffer schreef:
tassie schreef:
@ kieffer

En hier nog eentje die je begrijpt hoor!
Maar de opmerkingen worden schijnbaar niet gewaardeert..
zoals maar goed te zien is aan mijn inbox nu..

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:49

xxjamiexx schreef:
Het is maar beter dat manon is gaan verzorgen
want hiervoor kwam je weinig opdagen wat logisch
is dat je paard dan niet echt meer op schema loop
van je training en dus moet er maar vanalles aan gegooit worden ?.. en dan het ergste is dat je dan ook nog boos word als iemand commentaar geeft.. had je het wel goed gevonden als we allemaal riepen.. super mooi super goed ga zo door met alles..? dat krijg je vanzelf te horen wanneer je je ook gedraagt kijk maar naar manon's topic
precies hetzelfde allemaal alleen dan vriendelijker.

AMENN..........!!!

Go jij! Go jij! GO JAMIE GO JAMIE Go jij! Go jij!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:52

JustBepr0ud schreef:

haha, ben jij ook al met 3 pm´s aangevallen Vork

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 09:28

tassie schreef:
JustBepr0ud schreef:

ik kreeg ook al een pb, omdat ik ook met msn taal typ?

ik zei: jouw verzorgster Vork

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:35

tassie schreef:
JustBepr0ud schreef:

maak er maar 7 van

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:53

Ik vind het een erg mooi paardje. Echt mijn type paard.

Over de taal is al zo veel gezegd, dus daar begin ik verder niet over..

Wel vind ik het een beetje overdreven en onvriendelijk ogen, 2 hulpmiddelen is wel veel van het goede. Als je paard vaak z'n hoofd omhoog gooit, moet je dat rijtechnisch (les) oplossen en niet met allerlei hulpmiddeltjes. Probeer dit soort hulpmiddelen te minimaliseren, ooit ga je toch zonder rijden lijkt me en dan moet je als nog aan het trainen, dan maar direkt zonder.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:00

JustBepr0ud schreef:
maak er maar 7 van

Ik win ik win ik win! Haha!
Acht. Zij zijn groot en ik is klein!

Mustang2006; pas maar op, zometeen krijg jij negen PB's met scheldwoorden enzo. Tong uitsteken

Goed, ik zal weer weggaan. Ja Is wel zo aardig tegenover de TS (hoewel ik de TS een beetje haar eigen glazen vind ingooien maar daar gaat het topic niet om Lachen ).

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:15

Wat een leuk paardje.
Kritiek is al genoeg gegeven, zoals niet naar achter zitten, voeten aan bal van voet houden, hulpteugels niet te strak (mogen wat mij betreft eraf).
Ook vind ik dat er ontspanning in het paardje mag komen (zoals bij Manon) en ook vind ik dat je een goeie lesgever mag gaan zoeken, want duidelijk kom je er alleen niet uit.

Edit:
Ik vind ook dit topic niet echt liefdevol naar je paard eruit zien. Als je zoveel om je paard geeft zoals jij beweert, neem je les en ga je niet met zoveel hulp dingen rijden, maar pak je het probleem aan. Daarnaast zeg je in Manon haar topic dat zij niet kan galoperen, buiten rijden enzovoort. In iedergeval geef ik Manon groot gelijk als ze niet wil/gaat buiten rijden, omdat je paard bij jou al aan de kletter gaat in de bak en jij eraf valt. Ook is het beter dat ze nog niet galopeert, je kan beter eerst vertrouwen krijgen in elkaar. Ook beweerde je dat Rwanda naar jou toe komt plaats in Manon. Dit is ook logisch omdat ze Manon nog niet zo lang kent, als dat ze jou kent. Maar dit zal denk ik gauw veranderen, wanneer hun elkaar vertrouwen. Ik denk dat je er niet goed tegen kan, dat we Manon lof geven en jij dit niet krijgt.
Jij bent de baas van Rwanda niet Manon, Manon kiest de hulpteugels omdat ze denkt dat dit goed is, omdat jij dat ook doet. Jij moet dan zeggen tegen Manon, dat je dit liever niet wil. Dit heb je niet gedaan, dus gaat Manon er van uit dat ze het goed doet.
En trouwens best zielig, dat je nou hier niets meer zegt (of pmt) en dat bij Manon haar topic gewoon nog iedereen zielig uit blijft schelden.

Ik hoop niet dat Manon en Rwanda de dupe wordt van jouw jaloerse gedrag tegenover Manon, dat ze nu opeens niet meer mag verzorgen.

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:42

Hoi,

beetje off-topic;

maar dit is niet alleen MSN/Breezer-taal, hier zitten gewoon rasechte dyslect-fouten in. (Heb ook eens in je profiel gespiekt) Laat ik alle voorbeelden maar achterwege laten, of je moet willen dat ik even PB...
Mocht dit nou inderdaad het geval zijn dat je (in meer of mindere mate) dyslectisch bent, dan zou ik dat -als ik jou was- in mijn onderschrift zetten, dat verklaart dan een hoop voor je mede-bokkers...

Verder commentaar (ook rijtechnisch Knipoog ) is al gegeven, dus laat ik dat maar niet gaan herhalen.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:47

Ilzjuh schreef:
JustBepr0ud schreef:
maak er maar 7 van

Ik win ik win ik win! Haha!
Acht. Zij zijn groot en ik is klein!

Mustang2006; pas maar op, zometeen krijg jij negen PB's met scheldwoorden enzo. Tong uitsteken

Goed, ik zal weer weggaan. Ja Is wel zo aardig tegenover de TS (hoewel ik de TS een beetje haar eigen glazen vind ingooien maar daar gaat het topic niet om Lachen ).

he, ik loop achter met me 3, niet eerlijk Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:51

Heel mooi paard! Probeer alleen met je buiten teugel, binnen been stelling te rijden ipv. met de binnenhand.

Oja. msn-taal is op bokt verboden.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 13:08

Mulan schreef:
Hoi,

beetje off-topic;

maar dit is niet alleen MSN/Breezer-taal, hier zitten gewoon rasechte dyslect-fouten in. (Heb ook eens in je profiel gespiekt) Laat ik alle voorbeelden maar achterwege laten, of je moet willen dat ik even PB...
Mocht dit nou inderdaad het geval zijn dat je (in meer of mindere mate) dyslectisch bent, dan zou ik dat -als ik jou was- in mijn onderschrift zetten, dat verklaart dan een hoop voor je mede-bokkers...

Verder commentaar (ook rijtechnisch Knipoog ) is al gegeven, dus laat ik dat maar niet gaan herhalen.

Volgens mij zijn dit helemaal geen dyslectische fouten hoor?
Ik heb een paar mensen op msn die precies zo praten, omdat dat schijnbaar mooier uitziet.
y = ij, dat lijkt me niet echt een dyslectische fout?
Sou = zou?
Se = Ze

Dat lijken mij persoonlijk (of moet ik persoonlyk zeggen Tong uitsteken) geen dyslectische fouten.
Ook het toevoegen van letters op het eind; myn mooistée en het overbodige gebruik van accenten hoort niet echt bij dyslectie.

Excuses als het wel zo is, maar dan denk ik dat iedereen dyslectisch wordt, en dat nogal vervelend wordt voor mensen die écht eraan moeten geloven.