Bedankt voor jullie positieve reacties.. ik vind de foto's zelf ook erg leuk en mooi geworden.@ Nancy.. Klopt nog iets voorwaartser mag, maar ik ben blij dat ik hem op dit moment zo heb lopen. Pierrot is liever lui dan moe. Zodra ik iets moeilijkers aan hem ga vragen.. een beetje buigen en nageeflijkheid wordt hij ineens lui.. Als ik hem dan een tikje geef krijg ik een fikse rodeo dus dan krijgt hij er gelijk nog 1. Pierrot loopt liever met zijn koppie omhoog in een sukkelgangetje zoals veel paarden wel lekker vinden. Misschien als ik vaker op hem rijd dat het steeds wat beter word (ga wel overmorgen op vakantie dus dat duurt nog wel even
)@ Kas_flower De pony ziet er op de foto ook uit als een pony die heel leuk loopt. Je wil alleen niet weten wat ik ervoor moet doen. Als hij niet wilt en een tikje krijgt krijg ik een rodeo. En ik heb liever 1 prikje en een tik om aan te draven en 10 keer "schoppen" voordat ik reactie krijg.
Ik rijd mijn eigen fjord ook met sporen en zweep. Ik heb ze niet altijd nodig, maar het is altijd handig om ze bij de hand te hebben als je ze wel nodig hebt. Ik wissel ook af.. de ene dag met sporen en de andere keer weer niet. De aller eerste foto op bokt op Pierrot was ook zonder sporen. Nu rijd ik ermee omdat Pierrot geen makkelijke is en ik anders harder werk dan hem

!