Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kafue schreef:Leuk paard en je hebt je eigen kommentaar er al redelijk bij gegeven.
Toch wil ik er nog een in mijn ogen belangrijk item bij voegen en dat is voor het paard.
Ik mis namelijk de verzameling, het paard is niet gesloten genoeg en loopt vrij frequent op de voorhand.
Ook in het travers en appuyeren mis ik de juiste stelling en buiging en ook de juiste houding van jou natuurlijk.
Overigens probeer neit terug te werken met je handen en boven je paard te blijven zitten.
Ook het verruimen is dan zon item hij komt van je hand probeer hem met met de zit bij je te houden.
De schouderbinnenwaarts op 4 sporen gereden terwijl buitenachter in het spoor van binnenvoor moet treden en wederom de stelling en de buiging bovendien probeer je binnenbeen te laten liggen want daar moet hij om heen buigen.
Al met al ziet het er heel erg leuk uit maar M2 is het nog niet helemaal, je moet nog wat punten op de i plaatsen. Ga zo door jullie komen er wel. Wie weet kun je er in de les nog even een keer hard aan werken ik ben benieuwd naar de nieuwe fotos.
Een SB wordt gereden op twee sporen waarbij het binnnachterbeen spoort in de afdruk van het buitenvoorbeen en de voorhand dus naar binnen gebracht is in de topic heb ik het verkeerd gezegd maar het gaat dus over drie sporen ipv vier. 
les ook bij haar

lieskehh schreef:mooie pony ziet er goed uit

Ik reed hiervoor op een paard van 1.76 en volgens mij was die wel groter dan Jartin...maarja ik het er eigenlijk verder ook niet echt op gelet.Kafue schreef:even een foutje van me herstellenEen SB wordt gereden op twee sporen waarbij het binnnachterbeen spoort in de afdruk van het buitenvoorbeen en de voorhand dus naar binnen gebracht is in de topic heb ik het verkeerd gezegd maar het gaat dus over drie sporen ipv vier.