rose summerland @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: rose summerland @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:40

Ik vind het er juist vreemd uitzien...het zadel lijkt te ver naar voren te liggen.
Verder is het natuurlijk onzin dat een zadel niet passend gemaakt kan worden. Dat je daarvoor niet bij die ene winkel moet zijn lijkt me duidelijk.

rose_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 11:48

Kinke schreef:
Ik vind het er juist vreemd uitzien...het zadel lijkt te ver naar voren te liggen.
Verder is het natuurlijk onzin dat een zadel niet passend gemaakt kan worden. Dat je daarvoor niet bij die ene winkel moet zijn lijkt me duidelijk.

het kan wel passend gemaakt worden maar het is zinloos dan zou ik over een paar maanden weer heel dat zaldel moet laten veranderen omdat
haar rug gaat veranderen (iig meer bespiering moet er op komen) de zadel maker heeft het zelf afgeraden dus het lijkt me dan wel waar dat het
zinloos is want een zadel maker wil liever geld vangen dan een goedkoop zadeltje verkopen

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:52

uiteraard moet het zadel weer aangepast worden, maar dit moet ook als ze ouder is, dus dat maakt niks uit. Denk dat je toch van het idee af moet dat 'die winkel' een zadelmaker is Knipoog

rose_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 21:34

Kinke schreef:
uiteraard moet het zadel weer aangepast worden, maar dit moet ook als ze ouder is, dus dat maakt niks uit. Denk dat je toch van het idee af moet dat 'die winkel' een zadelmaker is Knipoog

ja maar als het zo wel gewoon goed zit zie ik het probleem er niet van hoor
ik geef me geld liever uit aan dingen die belangrijk voor haar zijn en sparen voor de DA
dan dat ik een zadel 100 keer ga laten aanpassen terwijl die wintec met dat bontje ook goed is

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:42

ok, ik zeg er niks meer over. Ik hoop voor je paardje dat het goed blijft gaan.