bietjuhh schreef:super gave pony wat voor afstammeling heeft hij?
Explosion is een Pendock Plato X Bryn Bach 
PollyAgain schreef:Een super mooie pony, echt waar! Ik zou hem zeker geen 17 geven!
Je zit keurig netjes.

Ik vindt enkel, zoals meerdere mensen hier, dat hij soms iets kort lijkt te lopen, en de keertwendingen zijn iets minder. Verder vindt ik het erg goed!

Mag ik misschien wel vragen waarom je met je buitenhand, de binnenhals van je pony beloont?

Iedereen kijkt verbaast op alsk zeg dat hij 'al 17' is 
Uhm mijn lesgeefster heeft mij altijd geleerd op aan de binnenkant te belonen
Waarschijnlijk was het op dat moment het makkelijkste om mijn teugels in mijn binnenhand te nemen
(is onbewust want mij was het nog niet opgevallen, maar nu ik er bij na denk, mijn merrie beloon ik ook altijd zo
)
Ik beloon waarschijnlijk altijd met rechts 
Tatt_x schreef:Ziet er goed uit Kathleen ! Op een enkele foto zie ik hem idd wat op de voorhand vallen, maar de galopfoto's zien er dan wel echt super uit ! Ik vind het er veel beter uitzien als je hem opricht, desnoods de neus er een stukje uit, dan schuift hij zo te zien helemaal onder met zijn achterbeen.En de strek foto's zien er ook goed uit

Volgende week start ik de A met Rocker hé, dan gaan we nog iets zien

Hopen dat hij dan ook zo wil strekken ! (en zijn manieren houden

)
Veel plezier nog met je mooie witte mannetje !

EDIT: Whaah ik wist niet dat jij een hondje had

Wat een schatje

Eeeey! Gaat goed komen met rocker hoor
Ik hoop hem volgende maand weer rustig genoeg te hebben dat hij zijn passen weer af maakt. 
En inderdaad, als hij vanvoor wat omhoog komt schuift hij vanachter meer onder, dan heb ik liever dat hij het neusje er wat meer uit heeft maar wel vanachter lekker actief is.
Ik heb er zelfs 5 (hondjes)
naugthytjhu schreef:Heel mooi paardje hoor! Ziet er goed uit hoor,veel succes er verder mee.
dankje!
nicky17; ben ik ook beslist op hem! 
imposantje; dankje