Erik aan het werk @ fotos'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Glover

Re: Erik aan het werk @ fotos'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 20:49

nikki160287 schreef:
Nu zit hij echt te laag, hier is het neusbot dunner en kan dus snel breken. Hij moet bij jou ongeveer 3 vingers onder het jukbeen. Ook zou ik met iets minder druk op de hackermore rijden aangezien het toch wel scherp inwerkt.

Het is denk ik geen makkelijk paard om bij elkaar te rijden, of wel? Je zit vind ik vrij netjes, af en toe je onderbenen meer in 1 lijn met je heupen.

Ik zal woensdag dan ga ik weer meteen de neusriem wat hoger hangen ik zal dan even een foto maken en hem hier plaatsen.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:12

ik ben benieuwt

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:16

Wat een leuk paard en geweldige aftekeningen maar het enige wat ik persoonlijk erg lelijk vindt is die bandages terwijl hij zulke mooie wiite benen heeft wit bij wit vindt ik dus niet echt mooi Bloos

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 21:04

gett schreef:
Wat een leuk paard en geweldige aftekeningen maar het enige wat ik persoonlijk erg lelijk vindt is die bandages terwijl hij zulke mooie wiite benen heeft wit bij wit vindt ik dus niet echt mooi Bloos

Hahaha ach ja ieder z'n eigen smaak Tong uitsteken Moet ook wel zeggen dat ik het ook niet de allergeweldigste kleur vind hoor Tong uitsteken

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 21:06

O even voor iedereen de foto's duren iets langer ik had wat problemen met het overbrengen van de camera naar de computer momenteel zit ik bij m'n vader waar de foto's niet bij op de computer staan.