knolle_krack schreef:ik vind het er egt keurig uitzien, lekker fijn paard wat erg ontspannen loopt, totdat ik bij de galop foto`s aan het kijken was, ik denk dat er wat niet helemaal lekker zit in haar rug ofzo want ze is aldoor zooo boos als je aanspringt volgens mijn niet helemal goed of weet
je zo wat er is ??
en ik las dat het een draver was jeee hoe krijg je het voor elkaar lekkerbeest!!!
je stelt in het begin van je post een vraag waar je later dan zelf het antwoord op geeft
draver = galop lastig. Hij vindt het gewoon erg moeilijk om te galoperen omdat zijn galop nu eenmaal onderontwikkeld is
hij galopeert meestal in een viertakt (drietakt begint in de piste wel alsmaar vaker te komen
) Hij wordt dan ook heel zenuwachtig omdat hij daar vroeger voor gestraft werd... Vroeger dacht ik echt dat hij een probleem had in de rug omdat hij ook in draf zo vreselijk "boos" was en het moeilijk had, maar toen hij leerde zijn rug te gebruiken voelde je gewoon dat hij het eindelijk begon te begrijpen
Hij moet gewoon nu ook leren dat galoperen ook erg ontspannend kan zijn
enneuh : dravers hebben een beetje last van een stigma
er zitten echt wel heerlijke (en getalenteerde) beesten tussen
voorbeeld : ik denk dat iedereen Galoubet van Pessoa wel kent, 1 vd meest succesvolle springpaarden, : half draver

zeker als ik nog moet vlechten oid, maar denk dat ik ze toch maar gewoon ga trekken, want wil eigenlijk niet dat ze te dun moeten...
dus weet echt niet wat je bedoelt?