Zal ffe kijken of ik ze via msn door kan zetten naar je!
Zie je morgen wel op stal en nogmaals super bedankt!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Azzaro schreef:hier de groom van annemiek en omar!
Leuke verslag sas! Was erg gezellig he gister! Vandaag stond ik ook alweer vroeg naast me bedje!
Jullie hebben echt super gereden met zijn 2en. Echt jammer van onze Omar maar hij voelde zich vanochtend al wat beter toen ik om half 8 op stal stond. Gelukkig valt het mee!
Ik krijg de fotos van Jip niet op de computer helaas. Ik ga nog even wat anders proberen
edit: Thnx anky haha
eroslover schreef:leuke foto's mazzeltje! Vind al die termen van endurance wel beetje moeilijk hoor hahah. Dat heb je met een echte recreatie ruiter die wel wat dressuur rijd maar 0,0 endurance ervaring heeft haha. Maar mooi dat omar al wat aan de beterende hand is en leuk dat je dat zo gezellig met zijn tweeen kunt uitoefenen.
Azzaro schreef:hier de groom van annemiek en omar!
Leuke verslag sas! Was erg gezellig he gister! Vandaag stond ik ook alweer vroeg naast me bedje!
Jullie hebben echt super gereden met zijn 2en. Echt jammer van onze Omar maar hij voelde zich vanochtend al wat beter toen ik om half 8 op stal stond. Gelukkig valt het mee!
Ik krijg de fotos van Jip niet op de computer helaas. Ik ga nog even wat anders proberen
omarfazara schreef:hee super leuk onze oude trouwe omar..maar ja soms loopt hij gewoon niet uit te kijken ..maar annemieke...weer een prestatie rit hoor!!
en doe een knuf aan mijn oude maatje omar...en neem hem eens mee..kun je lekker rijden in appelscha...of jubbega!!
Wat leuk dat je reageert!! Ja hij lette idd niet helemaal op nee en ook beetje mijn fout dat ik hem opeens naar rechts trok. Ik zat te dicht op Jip en toen ging Saskia opeens naar rechts en ik ook want dacht dat er iets op grond lag... en toen lag Omar dus half op zijn snufferd... gelukkig niet helemaal en hij stond ook bijna meteen weer overeind, was behoorlijk schrikken! Ik zal Oom een knuffel van je geven!! We komen zeker een keer langs!
mazzeltje schreef:Azzaro schreef:hier de groom van annemiek en omar!
Héé, jij ook op bokt? ik zal de foto's op cd zetten en aan Annemieke geven, dan kun je ze daar van overnemen! en jij bent ook een supergroom heb ik gezien!
ceesje schreef:Azzaro schreef:hier de groom van annemiek en omar!
Hoi Hoi je zat lekker te slapen toen ik vertrok , gaat beter met omar las ik. Jij de zondag ook weer iemand gegroomd , je bent er maar druk mee. Groetjes invalgroom van Jip en Saskia
ceesje schreef:Ja die kleine bobbie zal ook wel moe geweest zijn , want die heeft veel gelopen die dag , zij ging mee de paarden voor de vet gate en finish tegemoet lopen. Is bepaald geen pieperd hoor. Groetjes en het beste voor Omar
Ik dacht dat jullie daar met auto heengingen maar jullie waren helemaal wezen lopen!! Bobbie is idd geen pieperd en een echt stoer paardenmeisje