Talida schreef:Paaldansen dan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talida schreef:Paaldansen dan?
_Fieke schreef:negrita_hvj schreef:Heb medelen hoor
het is een spel en je rijd op je eigen paard
dan zal je toch denken dat die beesjes niet
zo hard en de mond worden getrokken ik vind als je zoiets
doet moet je niet meedoen sorry hoor mijn mening
Nou sorry hoor maar misschien ziet het er niet zo fijn uit maar die paarden hadden het hartstikke naar hun zin!![]()
Als jij het niet wil doen dan doe je dat lekker niet, toch?
Talida schreef:yorin schreef:Als je stoelen dans te paard doet dan moetje het natuurlijk wel goed doenwij deden dat ook altijd op de manege maar dan met echte stoelen waarbij de ruiter van het paard moet... of we deden het met hindernis palen met een hoefijzer die er naast lag die moest je er dan weer aanhangen.. en dan was je bij de 'stoel' zeg maar haha echt lol verder mooie paarden en leuke combi's
haha ben blij dat we dat niet hoefde, ik ben niet meer zo lenig en snel hoorHmmm tal was wel 1 van de kleinste dus ben wel zo op de grond
Eliine schreef:Inderdaad, ziet er leuk uitJa en niet alleen de mensen die er op zaten waren fanatiek..de paarden deden net zo hard meeEn dan krijg je al gauw dat ze hun hoofd in de lucht gooien en je dus dit soort foto's krijgt
Maar het ging er verder allemaal heel vriendelijk aan toe hoor
yorin schreef:O en sorry hoor maar ik vind dat sommige mensen een beetje overdrijven!
Deze meiden zijn heus wel goed voor de paarden en weten heus wel wat ze doen!
bonnietje schreef:Nou én. Dat 'heejj' zegt voor mij eigenlijk al genoeg.heejj
wel leuke foto's maar bij foto 2 worden de paarden wel heel erg in de mond getrokken
_Nancy_ schreef:bonnietje schreef:Nou én.heejj
wel leuke foto's maar bij foto 2 worden de paarden wel heel erg in de mond getrokken
Mistic schreef:Feit dat het allemaal pensionpaarden zijn maakt het getrek er niet minder erg om. Ik zie zelfs iemand in haar beugels staan, naar achterhangen en zichzelf tegenhouden met de teugels.
Kan me toch niet voorstellen dat de paarden dit prettig vinden.
Misschien was het slimmer om niet zo hard naar de balk te gaan en je verlies aan te nemen als je daardoor te laat zou zijn.
Hanmar schreef:Ik vind het er leuk uitzien, en dat 'getrek' valt nog best mee, je krijgt het algauw met stoelendans e.d. maar de paarden genieten er vaak zelf evengoed van! Ik vind de setjes overigens echt fantástsich, dat paars-gestippeldachtige![]()
Het paard op foto 8...
_Fieke schreef:Team genoot had nummer 1