Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CtjeLief schreef:oei oei meid.. wat trek jij je paard in de krul.. ik zie geen enkele ontspanning, en op het filmpje maakt het duidelijk 'dat je maar wat doet'.. hoop dat het moment opnames zijn! neem een andere instructeur en ga serieus aan de slag, anders staat jouw paard binnen no time compleet vast... en je zaagt wel degelijk op het filmpje.. je RIJDT niet paard, je bent enkel bezig met 'de krul' wat bij jou nog LANG niet van toepassing hoort te zijn.. rij eerst maar eens de basis erin..
het is een mooi paard, jullie staan leuk bij elkaar, dus ga er mee aan de slag..
Myukii schreef:anton_love, het is al vaker gezegd in je andere topics, maar wáárom luister je nou niet gewoon een keer naar alle tips?
Je zegt dat je hem niet in de krul trekt, en ik ben het met je eens dat in sommige topics echte momentopnames zijn, maar in ál je topics ziet iedereen gewoon hetzelfde beeld, een ruiter die d'r paardje gewoon écht in de krul trekt, hoe hard ze het ook ontkent. Zo jammer, wat je hebt gewoon een onwijs leuk paardje onder je kont..
Lauraapje schreef:Myukii schreef:anton_love, het is al vaker gezegd in je andere topics, maar wáárom luister je nou niet gewoon een keer naar alle tips?
Je zegt dat je hem niet in de krul trekt, en ik ben het met je eens dat in sommige topics echte momentopnames zijn, maar in ál je topics ziet iedereen gewoon hetzelfde beeld, een ruiter die d'r paardje gewoon écht in de krul trekt, hoe hard ze het ook ontkent. Zo jammer, wat je hebt gewoon een onwijs leuk paardje onder je kont..
Citaat:Maar ja ik zal vandaag wel even wat foto's maken en dan vraag ik hem helemaal niet en laat ik hem zelf zijn gang gaan met zijn hoofd.
Citaat:Hij wilt gewoon niet dat hij gedwongen word door iets te doen als hij iets niet wilt
_anton_love_ schreef:Myukii schreef:anton_love, het is al vaker gezegd in je andere topics, maar wáárom luister je nou niet gewoon een keer naar alle tips?
Ik heb nog nooit foto's gezet van dat ie aan de teugel loopt dis deze reactie klopt niet
_anton_love_ schreef:Heel erg bedankt voor deze reactie.
Ik zal er gebruik van gaan maken!
Hier een filmpje http://s101.photobucket.com/albums/m55/ ... I_1278.flv
En hier een filmpje van het springen.
http://s101.photobucket.com/albums/m55/ ... I_1160.flv
Ps als hij stil staat gaat hij altijd uit zich zelf aan de teugel staan. !