Mooie Buddy foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 09:46

Natascha Haha! Nee, die krulletjes in zijn manen heeft hij van zichzelf, maar aangezien hij vaak een behoorlijk zooitje van zijn manen weet te maken, doe ik ze vaak in vlechten. Het is wel zo dat de natuurlijke slagen in zijn manen en staart steeds minder worden, zullen uiteindelijk wel verdwijnen denk ik

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:50

XoNo schreef:
Enneh San Knipoog Nee, das geen nieuw halster. Heb ik tweedehands overgekocht van iemand op Bokt Haha! Hij past bijna niet meer...kaken worden te breed

Toch is het wel een mooi halster, welke maat is het (aangezien het Buddels bijna niet meer past) Schijnheilig Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 10:18

Maat Cob Haha! Hoezo heb je interesse? Tong uitsteken

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:04

XoNo schreef:
Tallie? Weer buiten zien staan in de bak? Heb jij mijn paardje wel vaker gezien dan?

Enneh San Knipoog Nee, das geen nieuw halster. Heb ik tweedehands overgekocht van iemand op Bokt Haha! Hij past bijna niet meer...kaken worden te breed

Haha, hij staat toch op de GreupStables? Ik rij er iedere morgen langs! Waat ik woon natuurlijk in Piershil he.. Haha! Hihi.. Knipoog

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:08

leuk paardje, ik hou wel van bont.
heeft ie nou maanogen of lijkt dat door de foto?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 12:12

Hij heeft 1 heel maanoog, en aan de andere kant een kwart loulou.
Tallie Haha! Piershil zegt mij niets, als je had gezegd dat het in Groningen lag had ik je ook gegloofd Knipoog Ik weet niet of hij vanmorgen in de buitenbak heeft gestaan Verward Doen ze soms wel omdat dat makkelijker is met uitmesten. Maar er staan 5 paints bij ons op de manege Haha! Daarvan is er 1, die vanuit de verte op mijn paard lijkt...ik denk haast dat je Sonny's Little Wolf hebt gezien...had het paard een donkere staart?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:15

XoNo schreef:
Hij heeft 1 heel maanoog, en aan de andere kant een kwart loulou.
Tallie Haha! Piershil zegt mij niets, als je had gezegd dat het in Groningen lag had ik je ook gegloofd Knipoog Ik weet niet of hij vanmorgen in de buitenbak heeft gestaan Verward Doen ze soms wel omdat dat makkelijker is met uitmesten. Maar er staan 5 paints bij ons op de manege Haha! Daarvan is er 1, die vanuit de verte op mijn paard lijkt...ik denk haast dat je Sonny's Little Wolf hebt gezien...had het paard een donkere staart?

Haha, zo goed kan ik het nou ook weer niet zien hoor.. Haha! Maar ik zie bijna iedere morgen een bont paard in de bak staan daar.. Haha! En aangezien ik foto's heb gezien van Buddy dacht ik eigenlijk meteen dat hij het was.. Haha!

Vanmorgen was ik trouwens vroeg en zag ik dus niets staan.. Lachen

Trouwens, Piershil ligt net voorbij Oud Beijerland.. ik kom er altijd langs, ligt er ongeveer een 10 minuten vandaan..

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:39

XoNo schreef:
Maat Cob Haha! Hoezo heb je interesse? Tong uitsteken

Eigenlijk wel ja Haha! Maar helaas pindakaas, Ivanka heeft een Full nodig... Knipoog

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:53

Hij is gaaaaaaf de vlechtjes staan 'm niet hoor! maare hoe oud is ie inmiddels en al bijna onder het zadel offe?

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:04

echt een verschil van ''vieze'' buddy tot ''schone'' buddy
echt die eerste vind ik het leukst

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:36

Wow wat is ie prachtig!!!
Echt een plaatje om naar te kijken
Hoe hij getekend is ook, en dat maanoog

Je hebt een prachtig paard! *LOL*