Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Sannum schreef:Ik vind het er opzich al leuk uitzien, alleen vind ik het onverantwoord dat je met een hengst waar je totaal geen controle over hebt bij een merrie gaat staan. Ik kan me niet voorstellen dat als hij zich bedenkt dat hij naar die merrie wil, dat jij hem al kunt tegen houden. Maar goed, verder geen commentaar

maarja dat is joun keus! 
Sannum schreef:Ik vind het er opzich al leuk uitzien, alleen vind ik het onverantwoord dat je met een hengst waar je totaal geen controle over hebt bij een merrie gaat staan. Ik kan me niet voorstellen dat als hij zich bedenkt dat hij naar die merrie wil, dat jij hem al kunt tegen houden. Maar goed, verder geen commentaar
WillemYntJee schreef:Ik ben t wel met de meerderheid hier eens, geen cap, bij merrie gaan staan, spoortjes + zweep, maar vooral begrijp k niet echt dat je de 1e week dat je er uberhaupt op gaat zitten m al meteen 6? x rijdt. Mij is altijd geleerd dat 2, hooguit 3 x per week meer dan zat is..
.
Jonge paarden zijn heel onvoorspelbaar.
Dus ik zou als ik jou was toch een cap op doen, maar dat is geheel je eigen keuze natuurlijk, daar heb je gelijk in.