mich10 schreef:ik vind dat jullie echt vooruit zijn gegaan zowel hem als jij , doe zo verder!! en nog veel succes met hem!!;)
Bedankt voor je reactie!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mich10 schreef:ik vind dat jullie echt vooruit zijn gegaan zowel hem als jij , doe zo verder!! en nog veel succes met hem!!;)

__PSM__ schreef:Van de foto's af vind ik ook niet dat er erg veel vooruitgang in zit. Ik vind hem in galop juist heel super voor elkaar, maar in stap heb ik het idee dat hij veel meer voorwaarts moet. Maarja dat is nogal lastig om van een plaatje af te zien. ALs je zelf voelt dat er vooruitgang is, dan is het toch goed
Groetjes
Je paard heeft een mooie gespierde achterhand gekregen 
Marilyn_ schreef:Jullie zijn wel vooruitgegaanJe paard heeft een mooie gespierde achterhand gekregen
Weet niet of je nog tips wilt?
samen met Josje ja, die ken je denkik welRenee_vd schreef:heb ook nog wel wat oude fotos van asta en gizmo liggen !!
een aantal jaar terug heb ik ze ook geredensamen met Josje ja, die ken je denkik wel
ookal spreek ik haar nooit meer...

navarao schreef:leuk hoor, veranderd ja
ik heb ook een new-forest/arabier en ook een vliegenschimmel.
ze is alleen 21![]()
TOEVALLIG
Nickeltje schreef:Leuke foto's. En er is zeker vooruitgang te zien!!
Weet jij zelf misschien iets meer van de geschiedenis van je pony af?
Ben nieuwsgierig...
Nickeltje schreef:Heeft ze iets van papieren?
Of weet je meer van de eigenaar voor de vorige eigenaar?
Ik heb namelijk het vermoeden dat jij de zus van mijn oude pony hebt...
Nickeltje schreef:Omdat mijn moeder uit haar new forest meerdere veulens gefokt heeft waarvan ze er 3 heeft moeten verkopen en eentje heeft kunnen houden, dat is mijn Gajah.
Een van die veulens had ze Asta genoemd en is een schimmel die nu ongeveer 20 jaar oud zou moeten zijn.
Ben dus nieuwsgierig of ik puur toevallig die ene Asta terug gevonden heb.
De moeder zou dan als roepnaam Petra moeten hebben, een schimmel New Forest met papieren alleen liggen die bij mijn ouders dus ik kan even niet de volledige stamboek naam opzoeken...
Nickeltje schreef:Het zou natuurlijk wel heel erg toevallig zijn...
Maar aangezien je het nooit weet als je het niet vraagt, is dat dus de reden dat ik het je vroeg...
sunnymay schreef:jullie zijn super vooruit gegaan! En dat voor haar leeftijd!
zelf ben je ook een heel stuk netter gaan zitten.
komplimenten!