Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
elinax21 schreef:dit is geen shet, maar een appeloosa.
en je hinderd de pony wel, wet niet of dit komt door je lengte, maar je moet je handen lager houden en je onderbenen naar achter.
Evaa_ schreef:Kan nog net..
Gefeliciteerd met je punten!
Je ellebogen naast je lichaam houden, tenen naar binnen en hakken uitdrukken.
Ik weet hoe lastig het is op een shet te rijden als je te groot bent, daarom ben ik er ook mee gestopt, maar je houding gaat er echt door achteruit!
en je handen iets netter houden. elinax21 schreef:dit is geen moorkop shetlander, maar een appeloosa
beide ouders zijn 100 % shetlander dan kan er geen appeloosa uitrollen lijkt mij

Paulusjuh schreef:Ik mis ook een dekje onder het zadel? Ik zou persoonlijk niet eens rijden met dit zadeltje, ook niet voor 1 keer. Het ligt al een stuk óver zijn schoft heen. (Ja ik heb gelezen dat er een nieuwe komt). Daarnaast vind ik ook het plaatje een beetje storend, maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is dat je hem rijd.
maxie schreef:elinax21 schreef:dit is geen moorkop shetlander, maar een appeloosa
het is toch echt een shetlanderbeide ouders zijn 100 % shetlander dan kan er geen appeloosa uitrollen lijkt mij
stef schreef:dit is 100% een fewspot appaloosa, kijk maar naar de neus en de ogen.
Maxie: Wie zijn zijn ouders?

pluimpje schreef:hoezo te groot? de benen komen gewoon bij de buik van de shet, vind het nog wel kunnen hoor.
shetje loopt netjes