Shakira @ work in Anky Jade

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariska12

Re: Shakira @ work in Anky Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:21

ziet er goed uit Haha!
wat wordt ze mooi zeg Lachen!

Karalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:23

Haha! Mooie pony!
Dat setje staat dr super Vingers aflikken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:40

Ze is echt helemaal baby-af hé! Leuk zeg.
Heel veel plezier samen in de toekomst.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:11

Leuk beestje!
Ze heeft fijne gangen zoals het op de foto's lijkt!
En op de laatste foto's een malle pony maar wel héél leuk!

esliilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:13

wat een super pony en wat een super leuk setje! ze loopt aan de longe lekker ontspannen! ziet er goed uit hoor!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:32

oooh was zonde!! alles vies Tong uitsteken

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:42

Casca schreef:
Ziet er mooi uit! probeer haar wel goed voorwaarts te houden dat ze constant in die aanleuning komt en er niet af en toe vanaf krult. Maar dat is erg moeilijk als je er niet op zit Tong uitsteken Mooi setje!

Daarom zou ik persoonlijk de touwtjes een fractie korter maken. op foto 5 bijvoorbeeld word ze wat korter, ze treed fijn onder en wordt niet kort in de hals. Toch is daar de verbinding weg. Onder het zadel zou je idd been geven en haat terug naar je hand rijden. Met longeren heb je je zweep/lichaamstaal en kan je indien nodig een kleine ophouding maken.
Maar ik denk dat het wat makkelijker voor haar is verbinding te houden wanneer je de touwtjes IETS korter vastzet.
Experimenteer daar gewoon eens mee en observeer dan heel goed. Je kunt de lijntjes met een stiftje markeren waar je ze vastzet, al betekent dat dan niet dat je ze voortaan klakkeloos op die lengte gebruikt, maar als indicatie.

Ook zou je ze in draf iets korter kunnen maken en in galop iets langer wanneer haar dat nog veel kracht kost. Gewoon goed kijken wat je paard nodig heeft.
Maar als de lijnen steeds doorhangen, terwijl ze NIET opkrult (rug wegdrukken en verkorten in de hals) is dat een reden eens iets aan de lengte te sleutelen.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 11:53

Lauss schreef:
Lovers
Het is een mooie pony &het setje staat haar prachtig!
Wel lijkt ze een beetje aan de dikke kant op deze foto's?
Was me eerder nog niet opgevallen!

Longeren ziet er lekker actief uit, ze kijkt alleen wel veel naar buiten.. Misschien eens met dubbele longe longeren?

ja ze is dik Clown
4 dagen niet lopen en dan op het grote volle land *LOL* heb ik weer wat om deraf te trainen Ja
ja ze kijkt naar buiten, maar zal idd eens de dubbele proberen Ja

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 11:55

Mulan schreef:
Casca schreef:
Ziet er mooi uit! probeer haar wel goed voorwaarts te houden dat ze constant in die aanleuning komt en er niet af en toe vanaf krult. Maar dat is erg moeilijk als je er niet op zit Tong uitsteken Mooi setje!

Daarom zou ik persoonlijk de touwtjes een fractie korter maken. op foto 5 bijvoorbeeld word ze wat korter, ze treed fijn onder en wordt niet kort in de hals. Toch is daar de verbinding weg. Onder het zadel zou je idd been geven en haat terug naar je hand rijden. Met longeren heb je je zweep/lichaamstaal en kan je indien nodig een kleine ophouding maken.
Maar ik denk dat het wat makkelijker voor haar is verbinding te houden wanneer je de touwtjes IETS korter vastzet.
Experimenteer daar gewoon eens mee en observeer dan heel goed. Je kunt de lijntjes met een stiftje markeren waar je ze vastzet, al betekent dat dan niet dat je ze voortaan klakkeloos op die lengte gebruikt, maar als indicatie.

Ook zou je ze in draf iets korter kunnen maken en in galop iets langer wanneer haar dat nog veel kracht kost. Gewoon goed kijken wat je paard nodig heeft.
Maar als de lijnen steeds doorhangen, terwijl ze NIET opkrult (rug wegdrukken en verkorten in de hals) is dat een reden eens iets aan de lengte te sleutelen.

bedankt voor de tips! Ja zal eens kijken wat goed bij der werkt Lachen

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:57

Leuke pony, het setje staat erg leuk! (ik ben van plan om ook Jade te kopen Vork )

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:26

Hee lindsey

het ziet er weer netjes uit, ze loopt lekker ontspannen en heeft het wel naar haar zin denk ik, zozo setje staat uber sexy haha... Tong uitsteken

suc6 verder nog he!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 14:35

Het naar buiten kijken zal ze altijd blijven doen aan de enkele lijn dus ik zou zeker aan de dubbele lijnen gaan geloven Lachen

Verder vroeg ik me af,was zij nou net pas ingereden?
Best grapjes dat je dan de touwtjes zo hoog bijzet, je kan haar ook laag instellen en lekker lang en laag en ontspannen over de rug laten hobbelen.. Krijgt ze mooie bespiering van Knipoog

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:30

Wat een leuk paardje zegg!! die kleur echt super mooi Haha!
en dat DEKJE, Jade is echt super leuke kleur ik wil hem ook Nagelbijten / Gniffelen

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:47

Leuk paardje!! Het dekje past ook goed bij haar Haha! . Ze loopt ook erg netjes naar wat ik kan zien op de foto's Tong uitsteken .
Tjah, die foto van de vuile beentjes die komt me ook erg bekend voor, elke keer als ik mijn pensionpaard bandages opdoe mag ik er zeker van zijn dat ze er zwart vanaf komen Huilen van het lachen .
Nog veel plezier met je paardje, en oh foto 15 is zo grappig Haha!