Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
poes schreef:Je ziet wel dat links zijn moeilijk kant is, gezien hij telkens de kruisgalop kiest
Verder ziet het er eigenlijk erg netjes uit
FunkyMistiC schreef:Haha, wat een geknoopte lijnen
Leuk beestje!
Loopt hij ook voor de kar?
FunkyMistiC schreef:O nee, gewoon. daar dacht ik zo aan: Als hij aan de lange lijnen loopt dan zal hij of voor de kar lopen of hij moet nog voor de kar beleerd worden
Limo_Goldy schreef:Leuke foto's
Ziet er netjes uit!
Ik heb het ook altijd gezien met de tweede lijn achter de kont langs, maar het zal dan zo ook wel kunnen
Corelli schreef:inderdaad leuk beestje en een lief dekje
Ik zou wel uitkijken met die knopen, als er een knoop achter de ring van de singel zit, kan de lijn zich daar gaan vast zetten (de ringen zijn natuurlijk wel groot genoeg, maar door de druk die je op de lijnen neemt, "trek" je ze tegen de ringen aan en dan kan de knoop last veroorzaken..)
Dennis schreef:Als je singel zo naar voor schuift, doe er dan even een staartriempje aan. Dat is wel zo fijn voor je pony. Die van mij zouden dit niet pikken, die gaan pas lopen als ik m'n spullen voor elkaar heb.
Verder ziet het er wel netjes uit.
Corelli schreef:inderdaad leuk beestje en een lief dekje
Ik zou wel uitkijken met die knopen, als er een knoop achter de ring van de singel zit, kan de lijn zich daar gaan vast zetten (de ringen zijn natuurlijk wel groot genoeg, maar door de druk die je op de lijnen neemt, "trek" je ze tegen de ringen aan en dan kan de knoop last veroorzaken..)
Peachy schreef:Het ziet er leuk uit!
Ik vind alleen wel dat hij op bijna alle foto's te diep loopt. Probeer hem wat vrijer van voor te laten lopen, achterhand wel mee laten nemen en dan komt dat neusje ervanzelf wel uit.
knolle_krack schreef:Wat een leuke shet zeg!:P
ziet er lekker ontspannen uit en dit voor de 1e x!![]()
je kunt de volgende keer ook een keer proberen om de buitenste lijn achter zijn kont te doen !
werkt ook erg fijn ( maar hij moet hier natuurlijk ook eerst aan wennen )