de bak is wel een beetje een zwembad
maarja je kunt niet alles hebben, mijne ziet er ook zo uit na een plensbui
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maarja je kunt niet alles hebben, mijne ziet er ook zo uit na een plensbui
Ziet er leuk uit! Jilletje schreef:pfff z0o0o0 sjielugh....hoe durv je in dese bak te rije nee echt 0oeff arme p0ownieyj.......wat een bak zeg....dat je dat n0g een bak ken n0eme.......
ziet er leuk uit!!!!

Jilletje schreef:nee ik ben een penny!!! dat kunnen penny's niet!!!
Jantine_ schreef:Jilletje schreef:nee ik ben een penny!!! dat kunnen penny's niet!!!
Jantine_ schreef:Jilletje schreef:nee ik ben een penny!!! dat kunnen penny's niet!!!

poes schreef:Ik merk dat men het zadel altijd wel een beetje verder naar achter legt bij Ijslanders, persoonlijk vind ik dat veel beter dan hoe sommige mensen hun zadel ver op de schouder leggen.
chanora schreef:Ik vind het een leuk paardje, alleen de bak![]()
Lekker goed voor zijn benen en rotstraal.. De bak is zwaarder als hij nat is en er kunnen grote gaten zitten.
Wij hebben nu ook zo een buitenbak en ook een binnenbak, ik rijd altijd binnen en ga heel soms buiten uitstappen, dat vind ze leuk om door het water te snuffelen en te drinken enzo, maar rijden neeeeeej
Wij hebben leemzand de grond word dan juist vlakker en ik geloof dat Nynke (naamgenootje hihi) ook die ondergrond heeft. En bovendien, heb je wel eens gezien hoe de IJslandse paarden in IJsland lopen??? En niet iedereen is rijk en heeft geld voor een binnenbak
En dan nog iets.. IJslanders zijn sterke paarden die gaan niet dood van een plasje water. Mischien jou paard?