Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silly_Woman schreef:Heey mijn verzorgpaardje gaat as zondag als het goed is ook oefencross rijden in ede
Misschien zie ik dan wel een superfjord rondspringen en dan zal ik ook wel ffjes zwaaienEcht geweldig!
Groetjes Silly
tassie schreef:wat een super fjordy zeg. echt dood en dood zonde dat je geen vervoer heb, want jullie zijn een goed team, vooral riching de springkant. Zou als ik jouw was op internet toch maar ergens een advertentie gaan plaatsen, miss reageert er wel iemand, je weet maar nooit!
Silly_Woman schreef:Heey mijn verzorgpaardje gaat as zondag als het goed is ook oefencross rijden in ede
Misschien zie ik dan wel een superfjord rondspringen en dan zal ik ook wel ffjes zwaaienEcht geweldig!
Groetjes Silly
BertBaley schreef:Wat een leuke beestje zeg!
Je hebt wel lef dat je met je fjordje over de 1.30 springt!
Je hebt wel geluk dat je daar van die cross oefendingen hebt!
Amber_ schreef:BertBaley schreef:Wat een leuke beestje zeg!
Je hebt wel lef dat je met je fjordje over de 1.30 springt!
Je hebt wel geluk dat je daar van die cross oefendingen hebt!
Naja dit is niet in de buurt, maar ik had gelukkig vervoer van iemand van Fjorden Forum zodat ik mee kon doen! (Eerst ging ik vaak mee met Ginny van Banshee en Missy !)
JimBeer schreef:in één woord: WAUW![]()
Ziet er allemaal super uit, en inderdaad zoals de meesten al zeggen, dat zoek je niet snel achter een fjord. Dit bewijst echt het tegendeel. Waar heb je met hem gezwommen trouwens? Dat willen wij van stal ook graag een keertje doen, maar het is moeilijk een locatie te vinden.
![]()
Inderdaad jammer dat je geen vervoer hebt, want vind jullie een hele mooie combinatie, veel succes verder met je fjord