Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen hij/zij komt me ergens bekend van voor.. Geen idee van wat! Veel succes nog met de wedstrijden!
__PSM__ schreef:161, in een groene proef zitten maar 26 onderdelen toch, dan is 156 dus een wp. Dat is hier in ieder geval zo. Dan heb je toch hartstikke goed gereden...
Groen is zonder galop hierzo...
Vind het er goed uitzien, handen iets naar voor, meer lengte in de hals, iets meer van achteruit en op naar t b.
Wel zonde van je punten! Ik heb je proef natuurlijk niet gezien, maar als de jury de hele dag maar 2 wp's heeft weggegeven ga je je toch afvragen of ie misschien zn dag niet had he

)

pros_zero schreef:het was hier een gewone B proef dus proef 5 uit het boekje, jury was bijkbaar een beetje chagarijnig he marjan

Mloes schreef:*edit* na 3x mn bericht veranderd te hebben klopt t grammaticaal nu helemaal haha ( tis nog vroeg)

En ik vind niet echt dat je pony zijn naam eer doet.. Het is een erg mooie pony!!
, maar ik vind het wel lijken op meerdere foto's alsof je je handen vast zet.
. 
orion_ schreef:Gave bles!En ik vind niet echt dat je pony zijn naam eer doet.. Het is een erg mooie pony!!
![]()
Verder vind ik alleen wel dat het rijden er nog al gespannen en geforceerd uit ziet.
Hij lijkt erg zwaar in je hand of jij lijkt hem erg vast te blijven houden..
Probeer wanneer hij nageeft, mee te zijn met je handen, en er niet aan te blijven ''hangen''.
Het kan natuurlijk ook een moment opnamen zijn, maar ik vind het wel lijken op meerdere foto's alsof je je handen vast zet.
Voor de rest loopt je pony erg leuk! Veel plezier nog samen.

merel90 schreef:leuk paard hoor! heb je haar al vanaf veulen? en zo niet, kan het dan dat ze op manege van Loon heeft gestaan? ik ben daar namelijk op ponykamp geweest en toen hadden ze ook een ET staan van toen 3 jaar (klopt met haar leeftijd van nu) ook vos en precies zo'n zelfde bles met zo'n vlek erin..als dat zo is heb ik ook op jouw paardje gereden:D
we zijn namelijk heel erg benieuwd naar haar voorgeschiedenis aangezien ons niets bekend is!

Liza_vL schreef:Niet terugwerken met je hand. Heb het idee dat je meer van voor naar achteren werkt dan van achteren naar voren.
xxxdaphnexxx schreef:Leuk paardje, ik vind dat je je teugels wel wat korter mag doen, en je handen voor je zadel ipv op.
Verder ziet het er netje uit.
Succes verder..

Je hebt wel een winstpunt maar je teugels mogen dus korter en je paardje mag opgerichter,, voor de rest heb ik de proef niet gezienn dus kan verder niet echt punten opnoemen van wat verkeerd ging,,

Astor schreef:Et
Wat zijn jullie super vooruit gegaan!!
Commentaar + tips zijn al gegeven en daar sluit ik me bij aan.
Shoeve schreef:ah etje![]()
![]()
jullie zijn echt vooruit gegaan!!!
het is en blijft denk ik wel een deugnietje

june20 schreef:hele mooie pony het ziet er leuk uit als combi en met rijden komt alles ook wel goed!!!iedereen heeft wel iets waar hij/zij aan werkt

Semmetje schreef:ziet er goed uit. probeer alleen de neus van je pony iets meer richting de loodlijn te rijden.
ze is erg geneigd om zich 'op te kroppen' horselover16 schreef:Kom net van kamp vandaan bij van loon en ET staat daar nog:) daar reed 1 van de kampbegeleiders op.