Endurance Katwijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:43

Navy lijkt heel veel op Idalia had ik al in de gaten. Dat had ik namelijk al bij jou foto's Lachen

Misschien toch is meeten Lachen

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 19:12

Ja, zeker!! Nu de andere meeting niet doorgaat is hetr misschien een idee iets af te spreken met z´n allen voor richting de Kerst?

Liesje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:16

ja, dat is wel cool!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 11:06

NaVy! schreef:
maar nu vind ik´Idalia toch wel veel weghebben qua gangen van Navy. Die foto dat je aan het strand draaft.. Exact Navy Lachen ..

En ook exact Salty Haha! Zal het soms aan het ras liggen???? Knipoog

Erg leuke foto's, Idalia is echt een leuk paardje, maar wacht maar totdat jullie Salty zien Schijnheilig Tong uitsteken

Groetjes, Mirjam

Liesje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 11:52

Lol, .....

Nou wij zullen dan ook wel erg nieuwsgierig zijn,...

Heeft zij ook de telgang en tolt ?

Liesje

(mijn laatste postje... over 3.5 week meer, zo vertrekken naar Afrika

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 19:43

Nou, toevallig merkte ik vandaag dat de telgang er inderdaad opzit (na een jaar) en was dan ook stomverbaasd, ben benieuwd of het nog een keer opduikt Haha!

Al zul je dit niet meer lezen, ik wens je veel plezier in Afrika....

Groetjes, Mirjam

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 20:02

woow wat een mooie foto's vooral zo bij het strand Haha!
was zeker wel heel erg koud daar in katwijk aan die wind te zien wel

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:21

Westernfreak"]
Erg leuke foto's, Idalia is echt een leuk paardje, maar wacht maar totdat jullie Salty zien Schijnheilig Tong uitsteken

Groetjes, Mirjam
[/quote]
Nou Mir, nu ben je toch echt gedwongen om eens eindelijk foto's te gaan scannen he en op bokt te zetten. Ik wacht inmiddels al een jaar en 7 dagen om precies te zijn (ter info; zo lang heeft ze haar vandaag Knipoog).

[quote="Westernfreak schreef:
Nou, toevallig merkte ik vandaag dat de telgang er inderdaad opzit (na een jaar) en was dan ook stomverbaasd, ben benieuwd of het nog een keer opduikt

Haha, gaaaf!!! Beter laat dan nooit.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 11:53

Sorry voor de late reactie en het oprakelen van dit topic.. Bloos

Afrika? Hoe kom je erop.. Lekker warm, dat wel *LOL* Hier waait onze dakopbouw er inmiddels bijna af..

Inderdaad! WIJ WILLEN FOTO`S!!
Navy´s tölt ontdekte ik ook pas na een ruime anderhalf/twee jaar. Het was Sinterklaas en we waren op weg naar de ponyclub. Navy was zeer fel, en helemaal opgefokt door die zwarte pieten en sinterklazen die rondliepen. Ze wou draven, maar mocht niet van mij. En toen kwam er dus een töltachtig iets uit. Was me er toen alleen nog niet van bewust, wist niet dat Dravers dit konden. Toch heb ik toen nog weken geroepen dat ik een ´töltende Draver´heb. Bleek na wat research Lachen nog te kloppen ook.
Na een dikke twee jaar kwam ook die telgang eruit. In het begin weinig, en heel af en toe, maar als ze eenmaal de smaak te pakken hebben.. Probeer het er dan nog maar eens uit te krijgen.. In het bos kan ze het kilometers lang volhouden, al doe ik dat liever niet, ben er zelf niet zo kapot van (heb nog geen goede houding gevonden..). Maar ik vind het leuk het ´erbij te hebben´, is ze toch nog bijzonder *LOL*

Ik ben trouwens net terug van een week Winterswijk. Na ons gigantische bos waren die landwegen wel wennen, heb dus ook alles zoveel mogelijk gedraaft. Maar, als ik samen ging met anderen, die wel galopeerde, wou mevrouw dat al te graag bijhouden. En ze haalde ze gewoon in Lachen Zij in een stevige middengalop, ik in draf.. Geweldig. Toen zij terug namen en ik ook, viel Navy in telgang, en later in tölt. Gingen we, met 20 km per uur (ehh.. ongeveer dan..), in tölt *LOL* Wat een heerlijk beest heb ik ook..

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:30

Oke, zodra we een nieuwe scanner hebben (hopelijk binnenkort) zal ik eens een bult foto's op bokt neerzetten Haha!

Die telgang heb ik er nog geen tweede keer uit gekregen, zal Salty dus toch zelf moeten doen.....

Fijn dat Winterswijk zo leuk was enne.....ik ben blij dat dit topic weer geopend is Knipoog is me veel te leuk!!!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 21:17

Haha, mooi zo, dan blijven we nog even doorkletsen Knipoog

Ben benieuwd naar de foto´s.. Lijkt ze een beetje op Navy of Idalia?

Die telgang, kreeg je die toen vanuit een stap of draf/galop? Navy doet het het liefst op een recht stuk (telgangen in de bocht is moeilijk) en dan óf vanuit een knoetharde draf, óf als ik ´r naar draf wil terugnemen vanuit galop, valt ze liever in telgang.. En de tölt?? Veel meer comfi hoor! Maar die heb je er ook niet uit? *LOL*

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:50

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:16

Gaaf he Endurance? Ik zou het ook wel een keer willen doen. Ooit eens op een Haflinger mee gedaan, maar meer voor de lol. Lijkt me heerlijk om lekker de rechte stukken af te scheuren!!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 20:24

masja schreef:
Gaaf he Endurance? Ik zou het ook wel een keer willen doen. Ooit eens op een Haflinger mee gedaan, maar meer voor de lol.

Dat is waar 99% het voor de doet. En dat moet ook. Waar wil je het anders voor doen? De gigantisch hoge geldprijzen?? Die zijn er namelijk niet Lachen Ikzelf zou nergens aan kunnen beginnen als ik het niet voor de lol deed. Dat doe ik mijn paardje niet aan, en geloof me, dan is de Endurance gewoon geen geschikte sport.

Citaat:
Lijkt me heerlijk om lekker de rechte stukken af te scheuren!!

Scheve mond Ai, en dat is juist wat nou net NIET de bedoeling is van Endurance. Het gaat juist om een gelijkmatig tempo, het zo goed mogelijk afleggen van een afstand, met nette vet.resultaten. Dat lukt niet door de ´rechte stukken af te scheuren´. Dan kun je beter naar de renbaan *LOL*