Misschien toch is meeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Westernfreak"]
Erg leuke foto's, Idalia is echt een leuk paardje, maar wacht maar totdat jullie Salty zien![]()
![]()
Groetjes, Mirjam
[/quote]
Nou Mir, nu ben je toch echt gedwongen om eens eindelijk foto's te gaan scannen he en op bokt te zetten. Ik wacht inmiddels al een jaar en 7 dagen om precies te zijn (ter info; zo lang heeft ze haar vandaag).
[quote="Westernfreak schreef:Nou, toevallig merkte ik vandaag dat de telgang er inderdaad opzit (na een jaar) en was dan ook stomverbaasd, ben benieuwd of het nog een keer opduikt

Hier waait onze dakopbouw er inmiddels bijna af..
nog te kloppen ook.
Zij in een stevige middengalop, ik in draf.. Geweldig. Toen zij terug namen en ik ook, viel Navy in telgang, en later in tölt. Gingen we, met 20 km per uur (ehh.. ongeveer dan..), in tölt
Wat een heerlijk beest heb ik ook.. 
is me veel te leuk!!! 
masja schreef:Gaaf he Endurance? Ik zou het ook wel een keer willen doen. Ooit eens op een Haflinger mee gedaan, maar meer voor de lol.
Ikzelf zou nergens aan kunnen beginnen als ik het niet voor de lol deed. Dat doe ik mijn paardje niet aan, en geloof me, dan is de Endurance gewoon geen geschikte sport.Citaat:Lijkt me heerlijk om lekker de rechte stukken af te scheuren!!
Ai, en dat is juist wat nou net NIET de bedoeling is van Endurance. Het gaat juist om een gelijkmatig tempo, het zo goed mogelijk afleggen van een afstand, met nette vet.resultaten. Dat lukt niet door de ´rechte stukken af te scheuren´. Dan kun je beter naar de renbaan