Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shavira schreef:Leuke foto's zeg. Leuk paard ook! Veel succes met de wedstrijden...ennuh dan wel binnen de hekjes blijven he?!
Guardian schreef:zo hey, dat heb je netjes inelkaar genaaid!! als ik een keer zoiets nodig heb pb ik je wel met alle info enzo!!uiteraard betaal ik je ervoor dan he!
lotteElb schreef:Gossie Berit (je) ik had je niet eens herkend! Is ook al zo lang geleden dat ik je les heb gegeven op Fresco... Maar wat een leuk en mooi paard zeg! Wauwie! En kostuums naaien kan je ook, knap hoor, ik kan nog geen zoom in een broek leggen...
Ik heb nog wel foto's dat ik op Fresco zit, mn beentjes zo net onder t zadel uit, en dan die eeuwige grote kwijldraad uit Fresco's mond
Goede herrineringen aan!
Die naam heb ik nou nog nooit eerder gehoord! Maar vind dat je een mooi paard onder je kont hebt, super kleurtje! En jullie zagen er gaaf uit
phi schreef:Guardian schreef:zo hey, dat heb je netjes inelkaar genaaid!! als ik een keer zoiets nodig heb pb ik je wel met alle info enzo!!uiteraard betaal ik je ervoor dan he!
haha dat is goed
Mloes schreef:WarempelDie naam heb ik nou nog nooit eerder gehoord! Maar vind dat je een mooi paard onder je kont hebt, super kleurtje! En jullie zagen er gaaf uit
Stond ook met mn oren te klapperen
HOE?? Warempel?!
Vind jullie een mooie combinatie!!