Meisje @ concours work Oldenzaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shavira

Re: Meisje @ concours work Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:27

haha...tjonge hier heeft ie wel heel erg z'n best gedaan zeg! Maar wat je zegt..op concours is hij waarschijnlijk stralend wit!

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:28

Wahhaah, ik ken dat.. Schimmels zijn volgens mij nooit blij met hun kleur Tong uitsteken (ikheb ook een schimmeltje Knipoog )
T ziet er netjes uit trouwens!!! En die hoge neusriem zonder sperriem staat ook leuk bij haar!!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:25

Mooie foto's Marquez! Ziet er heel goed uit.
Gefeliciteerd met je wp en prijzen. Was die fotograaf trouwens Dhr Lansink? Ik heb namelijk ook in de Lutte gereden in de B dressuur met twee paarden. Misschien heeft ie er van mij ook nog wat. Ik heb daar zaterdagmiddag gereden, en zondagmorgen.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 11:28

Ja volgens mij is dat de dhr Lansink. Die man met die bril en grijs kruletjes haar. Als je hem ziet moet je het hem gewoon vragen. Hij had zijn hele tas vol met foto's.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:29

Oke, ja ik weet wie het is. Vraag ook wel regelmatig, alleen heeft ie vaak niet wat van mij. Wanneer heb jij daar gereden in de Lutte? Weet je dat nog? Zaten we misschien in dezelfde ring?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 11:35

phoe daar vraag je me wat. Ik reed in de middag op die 2 ringen naast het spring terrein. Staat ook niet meer op startlijsten helaas.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:00

Ik heb ook in de middaggroep gereden op zaterdagmiddag. Had beide proeven gewonnen toen met Why Not. De jury's waren Oude B en Mw Grobben.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:24

Mooie foto's loes! ziet er echt goed uit. Vooral die in de Lutte, daar ziet ze dr helemaal stralend uit Haha!

Had je toevallig I Spit als jury daar? Haha! Ik herken de auto nml Tong uitsteken Ze is de eigenaresse van de pony die ik reed Tong uitsteken

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:46

@casiraks: Dan heb je in dezelfde ring gereden als ik. Ik was daar volgens mij nog 4de.
@Cynthy: Ja in de lutt had ik inderdaad Ingrid Spit.

kjoedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:45

Dat ziet er goed uit. je gaat zo wel als een speer door die B heen. Vingers aflikken

Zeker hoge cijfers voor verzorging, want zo te zien is er heel wat gewassen. Cheese! Die wei-foto, helemaal vies!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 15:15

Het is altijd weer een heel werkje om haar schoon te krijgen. Maar ach, met twee man zijn we zo klaar ieders een kant slang erover en klaar. Het helpt overigens wel nu ze vaker wordt gewassen, dan trekt de urine niet zo in de haren Slapen
Beide proefjes netjes een 8 gekregen Haha!